Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - ‌‌Ο Αϊ-Βασίλης και ο επιχειρηματίας

Ήταν ένας επιχειρηματίας, πάμπλουτος. Κάποια στιγμή, του τυχαίνει μια στραβή και χάνει τα πάντα. Απελπισμένος, πηγαίνει σε μια γέφυ...

Το ανέκδοτο της ημέρας - Ο Αϊ-Βασίλης και ο επιχειρηματίας


Ήταν ένας επιχειρηματίας, πάμπλουτος. Κάποια στιγμή, του τυχαίνει μια στραβή και χάνει τα πάντα. Απελπισμένος, πηγαίνει σε μια γέφυρα με σκοπό να βάλει τέρμα στη ζωή του. Εκεί που είναι έτοιμος να πέσει στο κενό, τον αρπάζει ένα χέρι και τον τραβάει. Εκνευρισμένος, κοιτάζει πίσω του και βλέπει ένα γέρο. 

- Παιδί μου, λέει ο γέρος. Τι είναι αυτό που πας να κάνεις; Τρελάθηκες;
- Τι θες ρε γέρο; Παράτα μας.
- Παιδί μου, ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο Αϊ-Βασίλης. Ίσως μπορώ να σε βοηθήσω!
- Ασε με, ρε Αϊ-Βασίλη! Είχα λεφτά, είχα αμάξια, γκόμενες! Τώρα δεν έχω τίποτα.
- Και γι αυτό ανησυχείς; του λέει ο Αϊ-Βασίλης. Αύριο, στις 10 το βράδυ, κάτω από αυτή τη γέφυρα θα σε περιμένει μια κόκκινη Ρολς-Ρόις, όλη δική σου.

Χαρά ο επιχειρηματίας:

- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, να σε φιλήσω!

Ματς - μουτς, ξαναμελαγχολεί.

- Τι είναι τώρα; ρωτάει ο Αϊ - Βασίλης.
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, είχα αμάξι, αλλά είχα και γκόμενες! Πέντε πέντε τις έβγαζα.
- Γι αυτό ανησυχείς; Αύριο, μέσα στη Ρολς-Ρόις θα είναι και έξι γκόμενες, όλες δικές σου.

Τρελαίνεται ο επιχειρηματίας, αγκαλιές, φιλιά κλπ. μα ξαναμελαγχολεί.

- Τι έπαθες πάλι; ρωτάει ο Αϊ-Βασίλης.
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου. Είχα αμάξι, είχα γκόμενες, αλλά είχα και λεφτά. Τα πετούσα στο δρόμο, τα έδινα δεξιά κι αριστερά. Τώρα είμαι άφραγκος!
- Μην κάνεις έτσι, του λέει ο Αϊ-Βασίλης. Αύριο, μέσα στο αμάξι, η πιο ξανθιά από τις έξι γκόμενες θα κρατάει μια βαλίτσα με 90 δις, όλα δικά σου!

Ο επιχειρηματίας πετάει από τη χαρά του!

- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, πώς θα στο ξεπληρώσω!!!
- Υπάρχει τρόπος.
- Πες  μου, θα κάνω οτιδήποτε.
- Να ... να μου τον πάρεις στο στόμα.

Κόκαλο ο επιχειρηματίας.

- Εντάξει, Αϊ-Βασίλη μου, τόσα έκανες για μένα. Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω.

Φεύγουν μαζί, πηγαίνουν σε ένα μοτέλ, νοικιάζουν ένα δωμάτιο, μπαίνουν μέσα, τα κατεβάζει ο Αϊ-Βασίλης, ξεκινάει τη δουλειά του ο επιχειρηματίας. Αφού τελειώνουν με το καλό, ρωτάει ο Αϊ-Βασίλης:

- Πώς σε λένε νεαρέ μου;
- Αλέξη, απαντάει εκείνος.
- Και τι δουλειά είπαμε ότι κάνεις Αλέξη;
- Επιχειρηματίας.

Μετά από μια παύση, ρωτάει ξανά ο Αϊ-Βασίλης:

- Πόσο χρονών είσαι Αλέξη;
- Τριάντα πέντε.
- Καλά, ρε Αλέξη! Είσαι τριάντα πέντε χρονών και ακόμα πιστεύεις ότι υπάρχει Αϊ-Βασίλης;


Άλλα ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Η σύζυγος και το στριπτιζάδικο
…40 χρόνια γάμου!
Τα 45α γενέθλιά μου
Ο Τοτός στο μάθημα Αγγλικών
Η καμήλα στο στρατόπεδο
Ένας Έλληνας και κι ένας Αμερικάνος
Το τατουάζ του λογιστή
Στη Σταδίου ένας τύπος…
Το τηγάνι του Παύλου
Ο Κρητίκαρος ο Σήφης
Οι 4 κυνηγοί
Ένα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι κι ένα Ελληνόπουλο
Η γυναίκα του Γιωρίκα
Ο Τοτός παίζει με το τραινάκι του…
Ποια από όλες είναι παντρεμένη;
Η Δασκάλα και ο Τοτός
Εγγονός και παππούς
Το λογαριασμό παρακαλώ
Ο Τοτός ρωτάει τη δασκάλα
Ο Τοτός μαθαίνει πώς γεννιούνται τα παιδιά
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας
Μια οικογένεια στο τραπέζι
Ένας Κύπριος πηγαίνει στο φαρμακείο
Ένας πιτσιρίκος στο ψιλικατζίδικο
Ένας Γερμανός, ένας Έλληνας, μια νέα κοπέλα και μια γριά!
Απιστία, κέρατο και μαθηματικά
Ο Γιωρίκας η προσευχή και το Τζόκερ!
Τα προφυλακτικά και ο φαρμακοποιός
Πώς γεννιούνται τα παιδιά;
Το μαχαίρι του Κρητικού
Ένας Έλληνας, ένας Αμερικανός και ένας Ινδός πάνε στην κόλαση!
Η Ιταλίδα και τα σπαγγέτι
Τρεις μπογιατζήδες στον παράδεισο
Ο Πούτιν, η Μέρκελ και ο Τσίπρας πηγαίνουν στο Θεό...!
 Οι δύο παντρεμένες
4 φίλοι ... 30 χρόνια μετά
Συνάντηση στο ασανσέρ
Ο γιατρός, ο παππούς και η έγκυος!
Το παιδί που δεν μιλούσε ποτέ
Ο ζητιάνος
Πτήση 201 προς Λονδίνο
Το μυστικό που έκρυβε το κουτί
Οι παλιοί συμμαθητές
Ο Τοτός προσεύχεται
Η χήρα
Ξεχνάω!
Ο φοιτητής και το τρένο
Εξέταση ούρων
Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου
Ένας Αμερικάνος, ένας Ιάπωνας κι ένας Έλληνας
Το διαβατήριο του Λεονάρντο Ντι Κάπριο
Η συνοδηγός
Οι πατάτες
Η υπηρέτρια θέλει αύξηση
Το τζιπ
Αγαπημένο μου ημερολόγιο
Το πουλόβερ
Το θυροτηλέφωνο
Η λίμνη
Ο γάιδαρος
Ο γιατρός και το πιστόλι
Το ζάπινγκ και το πορνό
Ο χαρούμενος σύζυγος
Η ημέρα ... της γυναίκας
Είναι μια παρέα σε μια καφετέρια