Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - Πτήση 201 προς Λονδίνο

Το ανέκδοτο της ημέρας - Πτήση 201 προς Λονδίνο


Ένα αεροπλάνο ταξιδεύει για Λονδίνο, Ως είθισται ο πιλότος μιλάει από τα μεγάφωνα στους επιβάτες:

- Αγαπητοί επιβάτες χαίρετε. Βρισκόσαστε στην πτήση 201 για Λονδίνο και θα είμαστε στον προορισμ... Πρόσεχε! Πρόσεχε! θα πέσει

Ακολουθεί ησυχία.... Μετά από 2 λεπτά ξαναμιλά ο πιλότος:

- Συγνώμη για την φασαρία αλλά μου έριξαν καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάλια έγινε το παντελόνι μου από μπροστά...

Πετάγεται ένας επιβάτης και λέει:

- Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το δικό μου από πίσω...


Άλλα ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Η σύζυγος και το στριπτιζάδικο
…40 χρόνια γάμου!
Τα 45α γενέθλιά μου
Ο Τοτός στο μάθημα Αγγλικών
Η καμήλα στο στρατόπεδο
Ένας Έλληνας και κι ένας Αμερικάνος
Το τατουάζ του λογιστή
Στη Σταδίου ένας τύπος…
Το τηγάνι του Παύλου
Ο Κρητίκαρος ο Σήφης
Οι 4 κυνηγοί
Ένα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι κι ένα Ελληνόπουλο
Η γυναίκα του Γιωρίκα
Ο Τοτός παίζει με το τραινάκι του…
Ποια από όλες είναι παντρεμένη;
Η Δασκάλα και ο Τοτός
Εγγονός και παππούς
Το λογαριασμό παρακαλώ
Ο Τοτός ρωτάει τη δασκάλα
Ο Τοτός μαθαίνει πώς γεννιούνται τα παιδιά
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας
Μια οικογένεια στο τραπέζι
Ένας Κύπριος πηγαίνει στο φαρμακείο
Ένας πιτσιρίκος στο ψιλικατζίδικο
Ένας Γερμανός, ένας Έλληνας, μια νέα κοπέλα και μια γριά!
Απιστία, κέρατο και μαθηματικά
Ο Γιωρίκας η προσευχή και το Τζόκερ!