Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας

Το ανέκδοτο της ημέρας - Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας


Ήταν μια φορά ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας. Ήθελαν να παντρευτούν, γι' αυτό πήγαν σε έναν βασιλιά. Ο βασιλιάς τους είπε:

- Θα δώσω μία γυναίκα στον καθένα. Όποιος την κάνει να φωνάξει περισσότερο την πρώτη νύχτα του γάμου, θα του δώσω το μισό βασίλειο.

Μετά την πρώτη νύχτα του γάμου πάνε όλοι στον βασιλιά. Πρώτος ο Ιταλός λέει:

- Εχθές έκανα έρωτα στη γυναίκα μου κι αυτή ικανοποιήθηκε τόσο πολύ που φώναξε και την άκουσε όλη η πολυκατοικία.

Δεύτερος ο Γερμανός λέει:

- Εχθές έδωσα στην γυναίκα μου ένα δαχτυλίδι. Αυτή από τη χαρά της φώναξε τόσο πολύ που την άκουσε όλο το τετράγωνο.

Τελευταίος ο Έλληνας λέει:

- Αυτά δεν είναι τίποτα. Εγώ χθες έπλυνα τη μηχανή μου, της άλλαξα τα λάδια και στο τέλος σκούπισα τα χέρια μου στις λευκές κουρτίνες του σαλονιού. Η γυναίκα μου ακόμα φωνάζει!


Άλλα ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Η σύζυγος και το στριπτιζάδικο
…40 χρόνια γάμου!
Τα 45α γενέθλιά μου
Ο Τοτός στο μάθημα Αγγλικών
Η καμήλα στο στρατόπεδο
Ένας Έλληνας και κι ένας Αμερικάνος
Το τατουάζ του λογιστή
Στη Σταδίου ένας τύπος…
Το τηγάνι του Παύλου
Ο Κρητίκαρος ο Σήφης
Οι 4 κυνηγοί
Ένα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι κι ένα Ελληνόπουλο
Η γυναίκα του Γιωρίκα
Ο Τοτός παίζει με το τραινάκι του…
Ποια από όλες είναι παντρεμένη;
Η Δασκάλα και ο Τοτός
Εγγονός και παππούς
Το λογαριασμό παρακαλώ
Ο Τοτός ρωτάει τη δασκάλα
Ο Τοτός μαθαίνει πώς γεννιούνται τα παιδιά
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας