Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - Άγιος Βαλεντίνος

Το ανέκδοτο της ημέρας - Άγιος Βαλεντίνος


Γεια σας!! Έχετε καρτούλες που γράφουν θα σε αγαπώ για πάντα, ο Βαλεντίνος σου;
Βεβαίως κύριε!!
Πιάσε μου τρεις!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Λέει η γυναίκα στον άντρα της.

-Αχ αντρούλη μου, χθες είδα ένα πολύ ωραίο όνειρο! Σαν σήμερα ήταν του Αγίου Βαλεντίνου και μου χάρισες ένα χρυσό δαχτυλίδι!

Τι να σημαίνει αυτό άραγε;
-Υπομονή μέχρι το βράδυ και θα δεις… της λέει με νόημα ο άντρας της.
Το βράδυ ο άντρας γυρίζει από τη δουλειά και μαζί του έχει ένα τυλιγμένο δώρο.

Το δίνει στη γυναίκα του η οποία όλο χαρά σκίζει το περιτύλιγμα και αποσβολωμένη βλέπει ένα βιβλίο με τίτλο «Ονειροκρίτης».

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- Περιμένω πως και πως τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
- Ερωτευμένος;
- Όχι. Ανθοπώλης.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Εγώ τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου τη γιορτάζω Καθαρά Δευτέρα γιατί ο δικός μου είναι χαλβάς.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και μπαίνει ο σύζυγος αιφνιδιαστικά στο σπίτι του. Και τι να δει… την γυναίκα του στο κρεβάτι με τον καλύτερο του φίλο. Βγάζει το πιστόλι και μπαμ μπαμ καθαρίζει τον φίλο του. Μετά από μια μικρή σιωπή, λέει η γυναίκα του: 
– Τάκη, έτσι όπως πας σε λίγο θα μείνεις χωρίς φίλους!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Δύο φίλοι συζητούν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου:
– Μετά από 20 χρόνια γάμου και είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα.
– Καταπληκτικό!
– Ναι! Ελπίζω μόνο να μην το μάθει η γυναίκα μου.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα και είναι του Αγίου Βαλεντίνου.
Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ
ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
– Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ΄ έσωνες;
– Αν σου πω «ναι», θα πέσεις;


Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Ο Τοτός βγαίνει ραντεβού με την Αννούλα