Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - Το μαχαίρι του Κρητικού

Το ανέκδοτο της ημέρας - Το μαχαίρι του Κρητικού


Βλέπει ένας τουρίστας έναν Κρητικό να παίζει με το μαχαίρι του και του λέει.
- Πόσα θες για να μου πουλήσεις το μαχαίρι;
- Όι του λέει, εν το πουλάω.
- Θα σου δώσω πολλά.
- Όι, εν το πουλάω!
- Θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ!!
- Τσε πες μωρέ ότι εγώ σου δώκω το μαχαίρι τσε μου δίνεις το ρολόι; Άμα έρθει ένας τσε μου πει γαμώ το μ@υνί της μάνας σου ήντα θα του πω; Εννιά παρά τέταρτο;


Άλλα ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Η σύζυγος και το στριπτιζάδικο
…40 χρόνια γάμου!
Τα 45α γενέθλιά μου
Ο Τοτός στο μάθημα Αγγλικών
Η καμήλα στο στρατόπεδο
Ένας Έλληνας και κι ένας Αμερικάνος
Το τατουάζ του λογιστή
Στη Σταδίου ένας τύπος…
Το τηγάνι του Παύλου
Ο Κρητίκαρος ο Σήφης
Οι 4 κυνηγοί
Ένα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι κι ένα Ελληνόπουλο
Η γυναίκα του Γιωρίκα
Ο Τοτός παίζει με το τραινάκι του…
Ποια από όλες είναι παντρεμένη;
Η Δασκάλα και ο Τοτός
Εγγονός και παππούς
Το λογαριασμό παρακαλώ
Ο Τοτός ρωτάει τη δασκάλα
Ο Τοτός μαθαίνει πώς γεννιούνται τα παιδιά
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας