Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το ανέκδοτο της ημέρας - Τα προφυλακτικά και ο φαρμακοποιός

Το ανέκδοτο της ημέρας - Τα προφυλακτικά και ο φαρμακοποιός


Ένας νεαρός μπαίνει σ' ένα φαρμακείο και ζητά προφυλακτικά.

- Ποια συσκευασία θέλετε; ρωτάει ο φαρμακοποιός. Έχουμε με τρία, έξι εννιά και δώδεκα.
- Να σας πω, λέει ο νεαρός. Απόψε έχω ραντεβού με μια πανέμορφη και φοβερά 'καυτή' κοπέλα. Θα φάμε με τους γονείς της και μετά θα βγούμε βόλτα. Έχω το προαίσθημα πως απόψε θα το 'κάνουμε'! Και είμαι σίγουρος πως αν αρχίσουμε, δε θα θέλει να σταματήσουμε. Γι αυτό, δώσε μου τη δωδεκάδα.

Το βράδυ έρχεται, ο νεαρός πηγαίνει στο σπίτι της κοπέλας και κάθονται στο τραπέζι οικογενειακός για το δείπνο. Ο νεαρός παρακαλεί να πει αυτός την προσευχή και όλοι συμφωνούν. Αρχίζει να μουρμουρίζει την προσευχή και συνεχίζει έτσι για πέντε λεπτά. Η κοπέλα σκύβει προς το μέρος του και του ψιθυρίζει:

- Δεν μου είχες πει πως είσαι τόσο θρήσκος.
- Κι εσύ δεν μου είπες πως ο πατέρας σου είναι φαρμακοποιός!


Άλλα ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πάει στην κόλαση
Η σύζυγος και το στριπτιζάδικο
…40 χρόνια γάμου!
Τα 45α γενέθλιά μου
Ο Τοτός στο μάθημα Αγγλικών
Η καμήλα στο στρατόπεδο
Ένας Έλληνας και κι ένας Αμερικάνος
Το τατουάζ του λογιστή
Στη Σταδίου ένας τύπος…
Το τηγάνι του Παύλου
Ο Κρητίκαρος ο Σήφης
Οι 4 κυνηγοί
Ένα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι κι ένα Ελληνόπουλο
Η γυναίκα του Γιωρίκα
Ο Τοτός παίζει με το τραινάκι του…
Ποια από όλες είναι παντρεμένη;
Η Δασκάλα και ο Τοτός
Εγγονός και παππούς
Το λογαριασμό παρακαλώ
Ο Τοτός ρωτάει τη δασκάλα
Ο Τοτός μαθαίνει πώς γεννιούνται τα παιδιά
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας