Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Των καναλιών ... το κάγκελο

Μάρτυς μου ο Θεός, συντηρητικός δεν είμαι. Τα παιδιά μου είναι έτσι κι αλλιώς μεγάλα και δεν έχω μεγάλη επιρροή πάνω τους. Επομένως, σ...

Των καναλιών ... το κάγκελο

Μάρτυς μου ο Θεός, συντηρητικός δεν είμαι. Τα παιδιά μου είναι έτσι κι αλλιώς μεγάλα και δεν έχω μεγάλη επιρροή πάνω τους. Επομένως, στην πραγματικότητα δεν με πολυνοιάζει. Ωστόσο, δεν το κρύβω. Μερικές φορές αναπολώ τις εποχές που είχαμε δύο κανάλια μόνο. Τώρα που τα κανάλια έγιναν πολλά δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω. Μεγάλη ποικιλία. 

Το ένα κανάλι κλείνει σ’ ένα σπίτι νέους άντρες και γυναίκες και περιμένει υπομονετικά μέχρι να ζευγαρώσουν μεταξύ τους. Μάλιστα ονομάζει το «παιχνίδι» The power of love αντί για το ορθότερο The power of sex. Οι παίχτες, αφού γνωρίσουν ο ένας τον χαρακτήρα του άλλου (εννοείται), ερωτεύονται κατά παραγγελία και δίνουν όρκους αιώνιας πίστης. Στη συνέχεια αισθάνονται ελεύθεροι ν’ αρχίσουν να ερωτοτροπούν μπροστά στην κάμερα.

Η παίχτρια δηλώνει ερωτευμένη με τον Κύπριο καλλονό παίχτη και του εξομολογείται:

- Μαζί σου είμαι σε άλλο επίπεδο.
- Κι εγώ μαζί σου, εννοείται, της απαντάει αυτός.

Η παίχτρια ενθουσιασμένη του ορμάει για να ... του τον παίξει. Παιχνίδι είναι ντε! Ο «ερωτευμένος» παίχτης την σταματάει απότομα. Ίσως να ντρέπεται ή να μην θέλει να γίνει δημόσιο θέαμα. Μπααα.

- Το κραγιόν, το κραγιόν.

Μην είσαι τόσο ερωτευμένος ρε μεγάλε! Τι φοβάσαι; Μήπως σου αφήσει σημάδι στο πουκάμισο; 

Αλλάζω κανάλι, μήπως βρω κάτι πιο σοβαρό.

Άμα ήταν η ζήλια ψώρα, θα κόλλαγε όλη η χώρα. Απ’ ότι φαίνεται το δεύτερο κανάλι ζηλεύει. Όχι προφανώς το αξιόλογο «παιχνίδι» αλλά τη θεαματικότητα και τα έσοδα που προέρχονται από αυτή. Ονομάζει το δικό του «παιχνίδι» (τι πρωτότυπο) The game of love. Η αγάπη είναι παιχνίδι; Αλλά τι ξέρουμε όλοι εμείς οι αδαείς;

Στο παιχνίδι συμμετέχουν μάλιστα και ζευγάρια, τα οποία καλούνται να ζευγαρώσουν με άλλους παρτενέρ. Πού να περιμένεις όμως να ζευγαρώσουν οι παίχτες από μόνοι τους; Γι’ αυτό, το κανάλι δεν το αφήνει στην τύχη. Υποβάλλει τους παίχτες σε δοκιμασίες-αποστολές: 

-Αποπλάνησέ τον, δωσ’ του ένα αισθησιακό, ερωτικό φιλί κι αν τα καταφέρεις θα πάρεις 500 €. 

Πλάκα μας κάνεις; Ερωτικό φιλί κατά παραγγελία; Είμαι ερωτευμένος, όχι με τα μάτια σου, αλλά με τα 500 € που θα πάρω! Φυσικά, αυτό εμείς οι απλοί άνθρωποι το λέμε αγοραίο έρωτα. Οι εκδιδόμενοι και οι εκδιδόμενες όμως πρέπει να περνάνε από έλεγχο για τον κίνδυνο μετάδοσης νοσημάτων μέσω των τηλεοπτικών σημάτων. Χρυσοπληρωμένες οι τηλεοπτικές άδειες και οι καναλάρχες έχουν σκοπό να πάρουν τα λεφτά πίσω και μάλιστα όσο γίνεται γρηγορότερα. 

Οι άντρες παίχτες ξεχειλίζουν από τεστοστερόνη. Δεν αφήνουν το χρόνο να πάει χαμένο. 

- Σε ποια πλευρά του κρεβατιού, θα κοιμηθείς; Και τι θα γίνει αν το βράδυ, κατά λάθος, απλώσω το ξερό μου και σε πιάσω; Κι αν τα ‘χεις με κάποιον, δεν πειράζει. Μαζί μου θα τον ξεχάσεις αμέσως.   

Μωρέ μπράβο αυτοπεποίθηση! Αν το πεις πολλές φορές, θα το πιστέψεις κιόλας. Μαζί με σένα θα το πιστέψουμε κι εμείς. Περιμένω την εποχή που η τηλεόραση θα γίνει διαδραστική, για να μπορώ από το σπίτι να σου ρίξω δυο σκαμπίλια.

Άντε τώρα να πείσω εγώ τους μαθητές μου να διαβάσουν, να σπουδάσουν, να πάρουν ένα πτυχίο και άμα είναι πολύ τυχεροί, να βρουν μια δουλειά με 400 € το μήνα, όταν με ένα μόνο τηλεοπτικό φιλί μπορούν να βγάλουν περισσότερα.

Μεγάλη ποικιλία σου λέω. Survivor, survival, nomads. Για τα reality μαγειρικής να μην πούμε τίποτα καλύτερα. Reality που βγάζουν τους τραγουδιστές, τους χορευτές, τους μόδιστρους, τα μοντέλα και γενικά τα ταλέντα της επόμενης γενιάς, επαναλαμβάνονται σε όλα τα κανάλια με τίτλους παρόμοιους ή εντελώς άσχετους, με αποτέλεσμα να τα μπερδεύουν όσοι αποφασίσουν να τα παρακολουθήσουν. 

Κουράστηκα. Όχι άλλη ποικιλία σας παρακαλώ. Ή μάλλον, φέρε μία ποικιλία από τα ίδια και μπύρες για όλους. Μη μου πιάσεις την κοιλιά, γιατί θα το θεωρήσω σεξουαλική παρενόχληση.

Γιώργος Βαρδακώστας