Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το σχόλιο της ημέρας (από τον Δημήτρη Δένη)

Σε κάποια χώρα μακρινή... Οι Πολιτικοί: "Δέχομαι μόνο καλόπιστη κριτική για το έργο μου", που σημαίνει "Μη μιλάτε, εγώ ...

Το σχόλιο της ημέρας (από τον Δημήτρη Δένη)
Σε κάποια χώρα μακρινή...

Οι Πολιτικοί: "Δέχομαι μόνο καλόπιστη κριτική για το έργο μου", που σημαίνει "Μη μιλάτε, εγώ είμαι εξουσία και κάνω ότι γουστάρω"...

Οι Δημοσιογράφοι: "Δέχομαι κριτική μόνο από συναδέλφους μου και από κανέναν άλλο", που σημαίνει πως αγνοούν, πως οι περισσότεροι στο...επάγγελμα μπήκαν από σπόντα και αδυνατούν να συντάξουν 2 φράσεις ή σειρές ...

Οι επιχειρηματίες: "Αυτός ο πολιτικός (ή το δημοσιογράφος) είναι καλός ή κακός", ανάλογα φυσικά με τον αν εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους ...

Όλοι μαζί: "Εσείς οι εκτός κυκλώματος, δεν πρέπει να μιλάτε και να είστε ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΚΡΙΤΕΣ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ των πάντων. Αφήστε μας να τα...βρούμε μεταξύ μας και θα σας ανακοινώσουμε το αποτέλεσμα".

Κι εμείς ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ τι ρόλο παίζουμε στο παράλογο αυτό γαιτανάκι ?

** Τα παλαμάκια επιτρέπονται,εκεί συμφωνούν όλοι τους...