Είδες η ΔΕΗ; Μωρέ είδα και παραείδα. Μέχρι τώρα ξέραμε ότι Η ΔΕΗ (παλιά λεγόταν Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού) σου κόβει το ρεύμα, αν δ...
Είδες η ΔΕΗ; Μωρέ είδα και παραείδα. Μέχρι τώρα ξέραμε ότι Η ΔΕΗ (παλιά λεγόταν Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού) σου κόβει το ρεύμα, αν δεν πληρώσεις. Αυτό ήταν πριν. Γιατί τώρα στο κόβει ακόμα κι αν πληρώσεις. Διαβάστε την απίστευτη καταγγελία:
Ελεύθερος επαγγελματίας, που δραστηριοποιείται στην πόλη της Κατερίνης, το μεσημέρι της Τρίτης και ενώ έχει αποχωρήσει από την επιχείρησή του, πληροφορείται ότι στην επιχείρησή του έχει κοπεί το ρεύμα.
Αρχικά θεωρεί ότι πρόκειται για αμέλεια του υπαλλήλου, που προφανώς ξέχασε ή αμέλησε να πληρώσει το λογαριασμό. Έτσι σε πρώτη φάση τ' ακούει ο καημένος ο υπάλληλος.
Σχεδόν αμέσως όμως διαπιστώνει ότι οι λογαριασμοί είναι πληρωμένοι κι έτσι τηλεφωνεί στο 11770. Από εκεί τον παραπέμπουν στο 11500. Καλεί στο 11500 και από εκεί τον ενημερώνουν ότι πράγματι δεν υπάρχει οικονομική εκκρεμότητα και δεν υπάρχει εντολή διακοπής, οπότε μάλλον πρόκειται για λάθος.
Έλα όμως που ο επαγγελματίας πρέπει να δουλέψει! Απαιτεί να του ξανασυνδέσουν άμεσα το ρεύμα, οπότε τον παραπέμπουν στο 1050. Γεμάτος αγωνία, δεν χάνει χρόνο και καλεί στο 1050. Από εκεί τον παραπέμπουν ξανά στο 11500. Αυτός επιμένει. Εξηγεί στον βαριεστημένο υπάλληλο την κατάσταση, ότι πρόκειται για λάθος και ότι πρέπει να συνδεθεί άμεσα το ρεύμα γιατί η επιχείρηση πρέπει να δουλέψει. Μ' αυτά και μ' αυτά η ώρα έχει πάει 15:15
Η απάντηση του υπαλλήλου, ο οποίος δεν δίνει και τα στοιχεία του, είναι όλα τα λεφτά:
- Τώρα δεν δουλεύει κανένας. Ελάτε αύριο το πρωί να βρείτε το λάθος σας.
Ακούς πολίτη αυτής της χώρας; Ελάτε αύριο να βρείτε το λάθος σας.
Αγανακτισμένος ο πολίτης φεύγει άρον άρον για την επιχείρησή του, όπου διαπιστώνει πράγματι ότι είναι κομμένο το ρεύμα και άρα δεν λειτουργεί και το τηλέφωνο. Αποφασίζει να ξαναπάρει στο 11500, όμως το σταθερό τηλέφωνο, όπως είπαμε δεν λειτουργεί και στο κινητό οι μονάδες που έχει δεν επαρκούν. Έτσι ενημερώνει τη σύζυγο να πάρει αυτή.
Παίρνει η κυρία στο 11500 και εξηγεί ξανά από την αρχή την κατάσταση στην υπάλληλο, καθώς και την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου της τεχνικής υπηρεσίας στο 1050, ο οποίος δεν μπήκε καν στον κόπο να ρωτήσει τον αριθμό της παροχής.
Παρά την προηγούμενη πληροφόρηση, τώρα η κυρία ενημερώνεται ότι πρέπει να καλέσει στο 11770 για να μάθει, αν υπάρχει εντολή διακοπής, ενώ προηγουμένως είχαν πει στον σύζυγο ότι δεν υπάρχει.
Ξαναπαίρνει λοιπόν η κυρία στο 11770 και κάπου εκεί τελειώνει η ιστορία γιατί η τηλεφωνήτρια επιμένει να μιλήσει με τον ίδιο τον οφειλέτη, ο οποίος όμως βρίσκεται στη επιχείρηση προσπαθώντας να βρει λύση και χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας με το 11770. Η κυρία εξηγεί το πρόβλημα, αλλά η τηλεφωνήτρια επιμένει ότι περισσότερες πληροφορίες μπορεί να δώσει μόνο στον οφειλέτη, ο οποίος έχει περιθώριο να επικοινωνήσει, εφόσον βρει τηλέφωνο, μέχρι τις 19:00. Διαφορετικά, θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσει τη επόμενη μέρα.
Τώρα μπορείς να μπεις στη θέση αυτού του ανθρώπου; Καλείται να πάει στην επιχείρησή του και να εξηγήσει στους πελάτες του ότι δεν μπορεί να τους εξυπηρετήσει επειδή η ΔΕΗ του έκοψε το ρεύμα "κατά λάθος"
Αγανακτισμένος ο πολίτης φεύγει άρον άρον για την επιχείρησή του, όπου διαπιστώνει πράγματι ότι είναι κομμένο το ρεύμα και άρα δεν λειτουργεί και το τηλέφωνο. Αποφασίζει να ξαναπάρει στο 11500, όμως το σταθερό τηλέφωνο, όπως είπαμε δεν λειτουργεί και στο κινητό οι μονάδες που έχει δεν επαρκούν. Έτσι ενημερώνει τη σύζυγο να πάρει αυτή.
Παίρνει η κυρία στο 11500 και εξηγεί ξανά από την αρχή την κατάσταση στην υπάλληλο, καθώς και την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου της τεχνικής υπηρεσίας στο 1050, ο οποίος δεν μπήκε καν στον κόπο να ρωτήσει τον αριθμό της παροχής.
Παρά την προηγούμενη πληροφόρηση, τώρα η κυρία ενημερώνεται ότι πρέπει να καλέσει στο 11770 για να μάθει, αν υπάρχει εντολή διακοπής, ενώ προηγουμένως είχαν πει στον σύζυγο ότι δεν υπάρχει.
Ξαναπαίρνει λοιπόν η κυρία στο 11770 και κάπου εκεί τελειώνει η ιστορία γιατί η τηλεφωνήτρια επιμένει να μιλήσει με τον ίδιο τον οφειλέτη, ο οποίος όμως βρίσκεται στη επιχείρηση προσπαθώντας να βρει λύση και χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας με το 11770. Η κυρία εξηγεί το πρόβλημα, αλλά η τηλεφωνήτρια επιμένει ότι περισσότερες πληροφορίες μπορεί να δώσει μόνο στον οφειλέτη, ο οποίος έχει περιθώριο να επικοινωνήσει, εφόσον βρει τηλέφωνο, μέχρι τις 19:00. Διαφορετικά, θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσει τη επόμενη μέρα.
Τώρα μπορείς να μπεις στη θέση αυτού του ανθρώπου; Καλείται να πάει στην επιχείρησή του και να εξηγήσει στους πελάτες του ότι δεν μπορεί να τους εξυπηρετήσει επειδή η ΔΕΗ του έκοψε το ρεύμα "κατά λάθος"
Καλή τύχη φίλε και όποιος σε πιστέψει.