Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Βοήθεια, μου πήραν τις παντόφλες μου!

Τις πήγα και φέτος τις διακοπές μου,παράπονο δεν έχω.  Κουτσά στραβά τα έκανα τα μπανάκια μου, ε με λίγα ευτράπελα παραπάνω -αναμενόμε...

Βοήθεια, μου πήραν τις παντόφλες μου!
Τις πήγα και φέτος τις διακοπές μου,παράπονο δεν έχω. 
Κουτσά στραβά τα έκανα τα μπανάκια μου, ε με λίγα ευτράπελα παραπάνω -αναμενόμενα για το μπρίο που με δέρνει- μου πήρε το κύμα και το μαγιό στην Λούτσα, πταίσμα κι αυτό μέσα στα υπόλοιπα πταίσματα,αλλά αυτό με τις παντόφλες μου ακόμη δεν το ξέχασα. ...

Ήταν μια ζεστή Δευτέρα του Ιουλίου, εβραζες αυγό στην άμμο κι εγώ μπάνιο δεν μπορούσα να κάνω. ....
Αφού έφαγα όλο το μεσημέρι στο εξοχικό, ακούγοντας το κύμα να σκάει ρυθμικά στην παραλία, κατά τις 4μιση το απογευματάκι, κατέβηκα στην θάλασσα να δροσιστώ λίγο.

Φόρεσα το μαγιό, τα γυαλιά μου, πήρα ένα μπουκαλάκι με νερό, το κινητό μου και ξεχάστηκα, κατηφόρισα προς την παραλία με τις παντόφλες που φόραγα πάντα μέσα στο σπίτι.

Το κακό με αυτές τις παντόφλες ξεκίνησε από νωρίς, από την ώρα που τις είδα μέσα στο καλάθι με τις προσφορές, πάνω στο οποίο είχε μια ταμπέλα που έγραφε 10 ευρώ και οι παντόφλες γκάριζαν, έβγαζαν μάτι.

Ήταν τόσο υπερβολικά κακόγουστες που στο τέλος καταντούσαν ωραίες.

Είχαν ένα ωραίο λαχανί έντονο χρώμα και από μπροστά είχαν κολλημένα πάνω τους ολόκληρα κοχύλια και όλο τον υπόλοιπο υποθαλάσσιο πλούτο της χώρας.

Ήταν υπέροχα κακόγουστες με αισθητική Ρωσίδας της στέπας. ....

Φυσικά τις αγόρασα αμέσως, κοιτώντας γύρω μου διακριτικά να δω ποιος με βλέπει!

Την ώρα που πλήρωνα και τις έχωνα βιαστικά και με δύναμη στην Λουί Βιτόν τσαντούλα μου, ένοιωσα ένα χέρι να με σκουντάει στον ώμο:

Μια ολόκληρη κυρία Μπόχτη είναι δυνατόν να ψωνίζει από τα καλάθια, μου είπε με ξινισμένο ύφος η αρχικουτσομπόλα της γειτονιάς μου!!!

Ε όχι ψέλλισα, να δεν είναι για μένα,να πήρα κάτι για την γιαγιά μου.

Έφυγα βιαστικά, με το παράνομο εμπόρευμα να με καίει μέσα στην τσάντα, αλλά περισσότερο αποφασισμένη από ποτέ να τις πάω σπίτι, αυτές τις στιβαρές σαν Lada παντόφλες!

Είχα βαρεθεί τις προηγούμενες, γλίστραγαν τόσο πολύ στα πλακάκια του μπάνιου που μέσα σε μια μέρα είχα κάνει διπλό άξελ και τριπλό τόλουπ και χωρίς να πάρω ούτε ένα μετάλλιο.

Αχ και με βόλεψαν τόσο υπέροχα στο μπάνιο οι παντόφλες μου κι ας υπέβαλαν την κόρη μου σε μια δοκιμασία αισθητικής φύσεως, να τις κοιτάζει επί μία ώρα σαν καθυστερημένη και να αναρωτιέται φωναχτά σε τι τάρταρα κακογουστιάς έχω πέσει!

Εκείνη την ημέρα όμως τις έβγαλα εκτός σπιτιού, στα μάτια του κόσμου.

Και φτάνοντας στην παραλία είδα κάτω από τον πλάτανο με τις τρεις καρέκλες στην σκιά του,ν α κάθετε η τρελούλα της περιοχής με την Ρωσίδα που την προσέχει.

Είπα καλησπέρα και κάθισα στην τρίτη καρέκλα ... είδα τα βλέμματα και των δυο τους να καρφώνονται στις παντόφλες μου.

Η Ρωσίδα σαν να αναγνώρισε έναν χαμένο αδελφό, σαν να ήρθε μέσα της μια μνήμη από το παρελθόν τόσο έντονη που την συγκλόνισε, και η τρελούλα σαν να πήρε ένα υπέροχο χαπάκι χαράς τέτοιο που την υποχρέωσε να γελάει συνέχεια, με όλο το υπέροχο ένα της δόντι .

Είπα μέσα μου, δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα .... αλλά το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον. ....

Σηκώθηκα τάχα μου να ξεμουδιάσω, το βλέμμα τους ακολουθούσε τις παντόφλες μου .... ξανακάθισα και είδα το βλέμμα τους να κάθεται κι αυτό πάνω στις παντόφλες μου...

Και τότε η τρελούλα άρχισε να κουνιέται ολόκληρη,να βγάζει κραυγές και να δείχνει επίμονα τις παντόφλες.

Θέλει να τις δοκιμάσει μου είπε η Ρωσίδα με βλέμμα που γυάλιζε.

Τις έβγαλα διστακτικά,αποχαιρετώντας την Αλεξάνδρεια που χάνω....

Η τρελούλα τις φόρεσε με μεγάλη επιδεξιότητα και άρχισε να τις γυρνάει δεξιά και αριστερά σαν μια μικρή Κλώντια Σίφερ που βρήκε επιτέλους το νυφικό της αρεσκείας της.

Τις αρέσουν μου είπε η Ρωσίδα, αχ τι έμορφες παντούφλες, ντα έμορφες!

Ας τις κρατήσει της είπα παρατημένη πλέον και παραδομένη στην μοίρα μου και άρχισα με βαριά βήματα να ανεβαίνω την ανηφορίτσα για το εξοχικό ξυπόλητη, με τα αγκάθια να μου τρυπάνε την πατούσα και το μυαλό μου στις καινούργιες επιδόσεις που με περίμεναν:

Και τώρα κυρίες και κύριοι η μεγάλη μας αθλήτρια Φωτεινή Μπόχτη σε ένα τριπλό άξελ με διπλή περιστροφή!

Φωτεινή Μπόχτη