Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Μωρό μου ας γιορτάσουμε την παγκόσμια ημέρα του οργασμού

- Μωρό μου θα με πας βόλτα; - Όχι, μωρό μου. - Γιατί;  - Γιατί έτσι. Βαριέμαι. Γιατί δεν πας με τις φίλες σου όπως όλες τις άλλε...

Μωρό μου ας γιορτάσουμε την παγκόσμια ημέρα του οργασμού

- Μωρό μου θα με πας βόλτα;
- Όχι, μωρό μου.
- Γιατί; 
- Γιατί έτσι. Βαριέμαι. Γιατί δεν πας με τις φίλες σου όπως όλες τις άλλες μέρες;
- Θέλω να πάμε μαζί..

 Όταν μια γυναίκα λέει όχι σημαίνει όχι. Όταν ένας άντρας λέει όχι, σημαίνει ότι απλά πρέπει να του πρήξεις λίγο παραπάνω τα … συκώτια.

- Έλα, μπαίνω για μπάνιο. Εσύ ετοιμάσου.
- Αφού σου είπα όχι. Τι δεν καταλαβαίνεις;
- Έλα, δεν θα χάσεις. Ξέρεις τι μέρα είναι σήμερα;
- Η παγκόσμια ημέρα του πρηξίματος;
- Όχι. Η παγκόσμια ημέρα του οργασμού.
- Και πώς θα την γιορτάσουμε αν πάμε βόλτα;
- Θα τη γιορτάσουμε μετά. Άντε ντύσου.

Δύσκολα ένας άντρας λέει όχι σε τέτοιου είδους εορταστικές εκδηλώσεις, οπότε … καταλαβαίνεις. 

Η συνέχεια της βραδιάς πάει κάπως έτσι.

Ας κάτσουμε εδώ για γλυκό. Ας κάνουμε μια βόλτα (για να δούμε τις βιτρίνες). Πεινάω. Πάμε να πάρουμε ένα σάντουιτς. Αλλά δεν θα κάτσουμε, ούτε θα το τρως καθώς περπατάμε.

- Μωρό μου, πάει 11:30 η ώρα και σε λίγο θ’ αλλάξει και η μέρα. Δεν θα προλάβουμε να γιορτάσουμε.
- Μην ανησυχείς. Θα προλάβουμε.
- Έχει καλώς.

Επιστροφή στο σπίτι. Μέχρι να πάει ο κύριος για ένα ντους (βλέπεις ο καύσωνας) η κυρία έχει προλάβει και ροχαλίζει ήδη. Πέρασε από 12:00 η ώρα. Άλλαξε η μέρα. Τώρα είναι η παγκόσμια ήμερα των ιθαγενών! 

Καλά να πάθεις. Όταν λες όχι να είναι όχι. Δεν γιόρτασες που δεν γιόρτασες, θα είχες κερδίσει μερικές ώρες από τη ζωή σου. Πήγαινε τώρα να γιορτάσεις μόνος σου, όπως όλον τον υπόλοιπο χρόνο.

Ο Ανεκδιήγητος