Ντριιιν. Εντάξει, ο ήχος δεν είναι ακριβώς αυτός, αλλά πώς αλλιώς να καταλάβεις ότι πρόκειται για τον ήχο του τηλεφώνου που κτυπάει; - Εμπρ...
Ντριιιν. Εντάξει, ο ήχος δεν είναι ακριβώς αυτός, αλλά πώς αλλιώς να καταλάβεις ότι πρόκειται για τον ήχο του τηλεφώνου που κτυπάει;
- Εμπρός!
- Έλα αιρετέ, πώς είσαι;
- Έλα ρε, τι γίνεται;
- Δεν ξέρω. Κάτι δεν πάει καλά μετά τα σαράντα.
- Τι εννοείς;
- Ευτυχώς σε μένα όλα λειτουργούν ρολόι, εκτός ίσως από την μνήμη. Μπορεί όμως και το ανάποδο. Μπορεί μόνο η μνήμη να λειτουργεί καλά. Γι’ αυτό σε πήρα.
- Με μπέρδεψες.
- Δεν φταίω εγώ. Η ζωή είναι μπερδεμένη. Θυμάσαι την τελευταία τηλεσυνεδρίαση του Δ.Σ.;
- Αυτήν που η συμμορία των 5 προσπαθούσε να μας πείσει ότι στις 2/2 συζήτησαν και αποφάσισαν για ένα κείμενο, που κατατέθηκε στις 6/2;
- Ναι, γεια σου. Αυτήν. Θυμάσαι τι άλλο αποφασίσαμε;
- Φυσικά θυμάμαι. Τώρα που έχει ξεκινήσει η επανάσταση, αποφασίσαμε να κάνουμε μια τηλεδιάσκεψη για την αυτοαξιολόγηση (χειραγώγηση;) με τη συμμετοχή ενός εκπροσώπου του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε.
- Απ’ ότι φαίνεται μόνο η μνήμη μου λειτουργεί σωστά, διότι κι εγώ το ίδιο θυμάμαι. Είχαμε πει για ημερομηνία;
- Όχι, αλλά είχαμε πει να το κάνουμε σύντομα. Είναι από αυτά, που πρέπει να τα κάνεις σύντομα για να μην τα ξεχάσεις.
- Είχαμε πει για τις 23;
- Όχι.
- Μπορείς τότε να μου εξηγήσεις από πού κι ως που ο Πρόεδρος την Κυριακή το βράδυ προώθησε στα σχολεία ένα email, που φαίνεται ότι το έστειλε στην Ο.Λ.Μ.Ε., όπου ζητά όχι ένα, αλλά δύο μέλη του Δ.Σ. να «παραβρεθούν» στην τηλεδιάσκεψη, την οποία την προσδιόρισε για την Τρίτη στις 23/2;
- Δεν είχαμε πει ημερομηνία. Και γιατί δύο;
- Αυτό είναι ευκολάκι. Αν ζητούσε έναν, το ερώτημα θα ήταν ποιος θα ήταν αυτός ο ένας. Ενώ τώρα ο ένας θα είναι ΔΑΚΕ και ο άλλος ΣΥΝΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ).
- Λες;
- Όπως σε ακούω και με ακούς. Να δεις ότι θα αλλάξει και την ημερομηνία. Θα την κάνει 24/2.
- Γιατί;
- Διότι εμείς (Μουσικό Σχολείο) την Τετάρτη το απόγευμα έχουμε διαδικτυακό σεμινάριο Kids save lives, το οποίο δεν το ξέρει ακόμα, αλλά θα το μάθει σε λίγο, όταν στείλω το email στους μαθητές, μεταξύ των οποίων είναι και η κόρη του.
- Λες; Πλάκα θα ’χει. Για να δούμε. Τα λέμε αύριο.
- Έγινε. Καληνύχτα.
Πλάκα έχει όντως. Ορκιζόμαστε ότι η παραπάνω τηλεφωνική συνομιλία έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας 22/2.
Στις 9:33 μ.μ. το βράδυ της Δευτέρας αποστέλλεται email στους μαθητές του Μουσικού Σχολείου από τη Διεύθυνση του σχολείου, που τους ενημερώνει ότι την Τετάρτη 24/2 6:00 μ.μ. με 9:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί το διαδικτυακό σεμινάριο Kids save lives (Τα παιδιά σώζουν ζωές).
Στις 10:35 μ.μ., δηλαδή μόλις μία ώρα μετά (όχι δεν είναι αστείο) αποστέλλεται από τον Πρόεδρο της Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας στις σχολικές μονάδες του νομού ενημερωτικό email με θέμα «Διαδικτυακή εσπερίδα για αυτοαξιολόγηση», όπου αναφέρεται ότι η τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί τελικά την Τετάρτη 24/2!!
Ντριιιιν
- Εμπρός!
- Είδες αιρετέ που στα έλεγα;
- Απίστευτο! Ποιος είσαι; Ο Μάντης Βάρδας;
- Θες να μάθεις και κάτι άλλο πιο απίστευτο;
- Υπάρχει κι άλλο;
- Υπάρχει. Ήρθε σήμερα το πρωί (Τρίτη 23/2) στα email των σχολείων και το υπογράφει η Ζένια. Άκου με προσοχή:
«ΘΕΜΑ: Κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια
Με βάση τις κείμενες διατάξεις μπλα μπλα μπλα η κατάθεση της βαθμολογίας τετραμήνου στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι υποχρεωτική, εκτός μπλα μπλα μπλα, όπου θα πρέπει να τηρούνται τα μπλα πλα μπλα. Και τώρα το κερασάκι στην τούρτα.
Ενόψει αυτών καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων.»
Το πουλί παιδιά. Το πουλί. Ποιος πήρε το πουλί; Διευθυντές ρουφιάνοι, που θα πρέπει να καρφώσουν τους εκπαιδευτικούς, που δεν κατέθεσαν βαθμολογία!! Τι θα κάνει η Ο.Λ.Μ.Ε. και η τοπική Ε.Λ.Μ.Ε. για το κείμενο αυτό;
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι πολλοί συνάδελφοι στις παιδαγωγικές συνεδριάσεις των σχολείων τους, εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους για την κατάθεση βαθμολογίας. Κάποιοι μάλιστα εξ αυτών δημοσιοποίησαν και πολύ ωραία κείμενα, λαμβάνοντας και τα σχετικά εύσημα. Τελικά όμως όλοι αυτοί (πλην μιας ή δύο εξαιρέσεων) κατέθεσαν κανονικά βαθμολογίες! Η επανάσταση με τα λόγια είναι πάντα εύκολη. Στις πραγματικές επαναστάσεις οι επαναστάτες ρισκάρουν. Δεν κάνουν γιαλαντζί απεργίες/αποχές, ενώ συνεχίζουν να πληρώνονται κανονικά, ελπίζοντας ότι δεν θα βρεθεί κανένας να τους τραβήξει το αυτάκι.
Εμείς πάντως θα είμαστε τηλεπαρόντες για να θέσουμε τα ερωτήματα κατευθείαν στους Προέδρους, Γραμματείς και Φαρισαίους. Καλό θα είναι και κάθε συνάδελφος, που σέβεται τον εαυτό του και προβληματίζεται για την αυτοαξιολόγηση, ενώ ταυτόχρονα καλείται να υλοποιήσει μία απεργία/αποχή (που ως όρος δεν υφίσταται: Ν. 1264/1982, όπως τροποποιήθηκε από το Ν. 4689/2020), να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη, για να μπορεί να ρωτήσει τους καθ’ ύλην αρμόδιους, πώς θα τον προστατέψουν όταν σε κάποιο δικαστήριο (Δ.Εφ. Πειραιώς 486/1995, Δ.Εφ. Αθηνών 4843/2014, Μ.Π. Αθηνών 2395/2014, Δ. Εφ. Αθηνών 559/2020) κληθεί να εξηγήσει την συμμετοχή του στο κάλεσμα των συνδικαλιστών.
Και μιας και μιλάμε για ερωτήματα και η μνήμη μας απ’ ότι φαίνεται δεν μας εγκατέλειψε ακόμα (κι οι εμμονές μας επίσης), αφού θα έχουμε παρόντα τον ίδιο τον Πρόεδρο της Ο.Λ.Μ.Ε. θα του ζητήσουμε (για χιλιοστή φορά) να μας αποκαλύψει το επτασφράγιστο μυστικό, που μέχρι σήμερα κρατείται βαθιά κρυμμένο.
- Πρόεδρε, σε ποιο ξενοδοχείο κατέλυσαν οι δύο «δικοί μας» εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ στο τελευταίο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. Δεσμευόμαστε ότι αν απαντήσεις σ’ αυτή την ερώτηση, δεν θα σου κάνουμε άλλες. Και πίστεψέ μας οι άλλες είναι πολύ πιο δύσκολες
Άντε και καλά σαράντα!
Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών