Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Θα σπάσει το καρότσι σας από την τόση κοπριά και λάσπη, ρε!

Μόλις ενημερώθηκα ότι κάποιος Γιώργος Σταυρίδης, στο τουίτερ, αναφέρει ως "είδηση" ότι ο Ευγένιος Παπαδόπουλος-Ολύμπιος (αυτ...

Θα σπάσει το καρότσι σας από την τόση κοπριά και λάσπη, ρε!

Μόλις ενημερώθηκα ότι κάποιος Γιώργος Σταυρίδης, στο τουίτερ, αναφέρει ως "είδηση" ότι ο Ευγένιος Παπαδόπουλος-Ολύμπιος (αυτός είμαι εγώ) χρησιμοποιώντας μάλιστα και μια κάρτα από την προεκλογική μου παρουσία το 2012, στην οποία ενυπάρχει και φωτογραφία μου, συμμετέχει (εγώ είμαι που συμμετέχω σύμφωνα με τον εν λόγω λιβελογράφο) στην DREAM TEAM, όπως σαρκάζει, του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΘ!

Εγώ δεν θα αρκεστώ στην απόλυτη διάψευση μιας τέτοιας σε βάρος μου κατασυκοφάντησης αλλά θα απαντήσω αρχικά με την μακροχρόνια ανεργία μου, όπως τραγικά την βιώνω από τότε-Αύγουστος 2015-που αρνήθηκα κάθε δέλεαρ του Καμμένου, με αντάλλαγμα να επανεμφανιστώ ως υποψήφιος των ΑΝΕΛ στις τελευταίες Εκλογές στον τόπο μου, όπου μέχρι τότε ήμουν ένας αδιαφιλονίκητος ... νικητής!

(Εκείνη την απόλυτα συνειδητή ΑΡΝΗΣΗ μου, να συνεχίσω ομοτράπεζος προδοτών, προδότης ων και ο ίδιος κατά συνέπεια,τ ην πληρώνω παντί τρόπω, κυρίως, επειδή σε αυτήν την πολύπαθη πατρίδα απουσιάζει, δυστυχώς, η Δικαιοσύνη που θα αποθαρρύνει αποτελεσματικά τους λογιών-λογιών αχαλίνωτους συκοφάντες!)

Ο νέος αυτός συκοφάντης, μόνος ή με την παρέα του-βρίθει εξάλλου ο τόπος από τέτοιους "κοπροκάνθαρους", που κατά τον προσφιλή τους ρόλο κατασκευάζουν και σπρώχνουν σε ... σβόλους την κοπριά τους-θα οδηγηθεί αρμοδίως για να αποδείξει του λόγου το ακριβές και...αληθές!

Προσωπικά, βέβαια, δεν εξίσταμαι, ούτε θα φτύσω περισσότερο κατά του οργουελικού Συστήματος, που δεν ανέχεται τους διαφορετικούς, τους ασυμβίβαστους, τους καθαρούς και, κυρίως, όσους συνεχίζουμε την ατέλειωτη αντεπίθεση από την πρώτη κιόλας νύχτα της κωλοτούμπας,ε κείνων, των αθλίων που σήμερα παριστάνουν τους συγκυβερνήτες!

Βάλατε πάλι μπρος την λασπομηχανή σας;

(Θα σπάσει το καρότσι σας από την τοση λάσπη και κοπριά, ρε!)

Δυστυχώς,λοιπόν, η σύγκρουση θα συνεχίσει μετωπική!

Ευγένιος Παπαδόπουλος