Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Θεσσαλονίκη: Νέο θύμα βίας σε λεωφορείο από ελεγκτή του ΟΑΣΘ

Θύμα βίας καταγγέλλει πως έπεσε ένας 75χρονος στην γραμμή 3 σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, προσπάθησε να ακυρώσει το...

Θεσσαλονίκη: Νέο θύμα βίας σε λεωφορείο από ελεγκτή του ΟΑΣΘ

Θύμα βίας καταγγέλλει πως έπεσε ένας 75χρονος στην γραμμή 3 σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, προσπάθησε να ακυρώσει το εισιτήριο, όμως δεν είχε «χτυπηθεί» σωστά στο μηχάνημα και έπειτα τον προπηλάκισε ελεγκτής του ΟΑΣΘ.

Όπως περιγράφει σε ρεπορτάζ της ΕΡΤ-3, ο ίδιος ο 75χρονος «Έδωσα το εισιτήριο στον ελεγκτή και μου είπε πως δεν είναι χτυπημένο και μου είπε να του δώσω την ταυτότητά μου». Ο άνδρας περιέγραψε στον ελεγκτή γιατί δεν ήταν χτυπημένο το εισιτήριο, ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία του ο ελεγκτής άρχισε να τον πιέζει στο λαιμό. «Του είπα πως έχω κάτι αντικαρκινικά φάρμακα και θέλω να τα πάω στη γυναίκα μου. Θα σου δώσω την ταυτότητα όταν κατεβούμε από το λεωφορείο. Αρνήθηκε και μου είπε να του την δώσω μέσα στο λεωφορείο. Του είπα πως δεν του δίνω και με πίεσε στο λαιμό. Κόντευε να πνίξει», περιγράφει.

Το επεισόδιο δεν σταμάτησε στο λεωφορείο, ενώ μάρτυρας του περιστατικού έχει φτάσει και στον Συνήγορο του Πολίτη μέσω αυτόπτη μάρτυρα. Μάλιστα, ο επιβάτης πλήρωσε το πρόστιμο και ζήτησε τα στοιχεία του ελεγκτή από τον ΟΑΣΘ για να λάβει ειρωνεία από την εργαζόμενη του Οργανισμού. Ο ίδιος ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Στεφανίδης είπε «πως δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά και το πρόστιμο θα του επιστραφεί.»

Δείτε το ρεπορτάζ της ΕΡΤ-3.