Δεν θέλει να θεωρείται κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους πολίτες ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας! Ο 55χρονος Σίπιλα πληρώνει τα έξοδα τ...
Δεν θέλει να θεωρείται κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους πολίτες ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας! Ο 55χρονος Σίπιλα πληρώνει τα έξοδα των ταξιδιών του, όταν άλλες χώρες επιβαρύνονται με τα χρέη ακόμα και ιδιωτικών ταξιδιών των ηγετών τους
Λάτρης της αεροπλοΐας και της δημοσιονομικής λιτότητας, ο 55χρονος κεντρώος πρωθυπουργός πληρώνει και πιλοτάρει τα τζετ που νοικιάζει για να είναι συνεπής στα ταξίδια του, και για να μην επιβαρύνει τη χώρα με τα έξοδά του!
Από τον Μάιο του 2015 που ανέλαβε τα καθήκοντά του, ο πρώην επιχειρηματίας, γνωστός για τα διαχειριστικά του προσόντα, έχει εκτελέσει χρέη πιλότου σε 19 επίσημα ταξίδια του στη Φινλανδία και στο εξωτερικό.
Τον Ιούλιο του 2016 για παράδειγμα, ο Σίπιλα οδήγησε ένα Cessna 525, που μπορεί να μεταφέρει έξι έως επτά επιβάτες, διανύοντας απόσταση μεγαλύτερη των 5.000 χλμ., από το Ελσίνκι μέχρι τη Μογγολία και την πρωτεύουσά της Ουλάν-Μπατόρ, όπου θα συμμετείχε σε συνάντηση Ευρωπαίων και Ασιατών ηγετών.
Τον Σεπτέμβριο, με την ευκαιρία του άτυπου συμβουλίου των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Μπρατισλάβα, ήταν επίσης στο πιλοτήριο του αεροσκάφους που διένυσε 1.400 χλμ. Το ίδιο έγινε όταν μετέβη και στη Νορβηγία. "Η πτήση ήταν πολύ ήρεμη, ξέρετε, εγώ πιλοτάρισα το αεροπλάνο μου", δήλωσε ενώπιον των αντιπροσωπειών που πήγαν σε ένα σεμινάριο στην Αρκτική αποδεικνύοντας ότι γι' αυτόν ήταν μια πτήση ρουτίνας.
Ο Σίπιλα, με σπουδές μηχανικού, έγινε εκατομμυριούχος λόγω της επιχειρηματικής του δραστηριότητας στις τεχνολογίες. Στη συνέχεια, ενεπλάκη στην πολιτική. Πριν αναλάβει τα ηνία της χώρας, υπέστη δύο πνευμονικές εμβολές, το 2013 και το 2014. Τα φινλανδικά μέσα ενημέρωσης έθεσαν μερικές φορές το ερώτημα αν ο ίδιος και οι επιβάτες του αεροπλάνου του είναι ασφαλείς. Ωστόσο αναφέρουν ότι η υγεία του Σίπιλα αποκαταστάθηκε πλήρως και ο ίδιος αρνείται να συζητήσει το θέμα αυτό. "Εξετάσαμε το θέμα προσεκτικά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι, από άποψη ασφαλείας, δεν βλέπαμε λόγο να θέσουμε περιορισμούς", δήλωσε ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας ασφαλείας της κυβέρνησης Γιάρι Γλιτάλο. "Αν δείτε τις στατιστικές, το να οδηγείς αεροπλάνο είναι πιο ασφαλές από το να οδηγείς αυτοκίνητο. Η άδειά του είναι έγκυρη, είναι έμπειρος πιλότος και ο εξοπλισμός της πτήσης είναι σε καλή κατάσταση".
Λάτρης της αεροπλοΐας και της δημοσιονομικής λιτότητας, ο 55χρονος κεντρώος πρωθυπουργός πληρώνει και πιλοτάρει τα τζετ που νοικιάζει για να είναι συνεπής στα ταξίδια του, και για να μην επιβαρύνει τη χώρα με τα έξοδά του!
Από τον Μάιο του 2015 που ανέλαβε τα καθήκοντά του, ο πρώην επιχειρηματίας, γνωστός για τα διαχειριστικά του προσόντα, έχει εκτελέσει χρέη πιλότου σε 19 επίσημα ταξίδια του στη Φινλανδία και στο εξωτερικό.
Τον Ιούλιο του 2016 για παράδειγμα, ο Σίπιλα οδήγησε ένα Cessna 525, που μπορεί να μεταφέρει έξι έως επτά επιβάτες, διανύοντας απόσταση μεγαλύτερη των 5.000 χλμ., από το Ελσίνκι μέχρι τη Μογγολία και την πρωτεύουσά της Ουλάν-Μπατόρ, όπου θα συμμετείχε σε συνάντηση Ευρωπαίων και Ασιατών ηγετών.
Τον Σεπτέμβριο, με την ευκαιρία του άτυπου συμβουλίου των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Μπρατισλάβα, ήταν επίσης στο πιλοτήριο του αεροσκάφους που διένυσε 1.400 χλμ. Το ίδιο έγινε όταν μετέβη και στη Νορβηγία. "Η πτήση ήταν πολύ ήρεμη, ξέρετε, εγώ πιλοτάρισα το αεροπλάνο μου", δήλωσε ενώπιον των αντιπροσωπειών που πήγαν σε ένα σεμινάριο στην Αρκτική αποδεικνύοντας ότι γι' αυτόν ήταν μια πτήση ρουτίνας.
Ο Σίπιλα, με σπουδές μηχανικού, έγινε εκατομμυριούχος λόγω της επιχειρηματικής του δραστηριότητας στις τεχνολογίες. Στη συνέχεια, ενεπλάκη στην πολιτική. Πριν αναλάβει τα ηνία της χώρας, υπέστη δύο πνευμονικές εμβολές, το 2013 και το 2014. Τα φινλανδικά μέσα ενημέρωσης έθεσαν μερικές φορές το ερώτημα αν ο ίδιος και οι επιβάτες του αεροπλάνου του είναι ασφαλείς. Ωστόσο αναφέρουν ότι η υγεία του Σίπιλα αποκαταστάθηκε πλήρως και ο ίδιος αρνείται να συζητήσει το θέμα αυτό. "Εξετάσαμε το θέμα προσεκτικά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι, από άποψη ασφαλείας, δεν βλέπαμε λόγο να θέσουμε περιορισμούς", δήλωσε ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας ασφαλείας της κυβέρνησης Γιάρι Γλιτάλο. "Αν δείτε τις στατιστικές, το να οδηγείς αεροπλάνο είναι πιο ασφαλές από το να οδηγείς αυτοκίνητο. Η άδειά του είναι έγκυρη, είναι έμπειρος πιλότος και ο εξοπλισμός της πτήσης είναι σε καλή κατάσταση".