Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Απίστευτη καταγγελία στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης: Οι καθηγητές έβγαζαν φωτοτυπίες για τα ιδιαίτερά τους

Τρίτη και 13 στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης.  Θέμα 42: Κατανομή κονδυλίων στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπα...

Απίστευτη καταγγελία στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης: Οι καθηγητές έβγαζαν φωτοτυπίες για τα ιδιαίτερά τους
Τρίτη και 13 στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης. 
Θέμα 42: Κατανομή κονδυλίων στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το λόγο έχει ο Παπαδόπουλος Μπάμπης της Αγωνιστικής Συσπείρωσης. 


Μιλάει για την έλλειψη χρηματοδότησης στα σχολεία και λέει ότι σε πολλές περιπτώσεις δάσκαλοι και καθηγητές βγάζουν με δικά τους έξοδα φωτοτυπίες για τους μαθητές.

Παρεμβαίνει ο κύριος Ίτσιος και του ζητάει να κατονομάσει έστω ένα δημοτικό σχολείο στο οποίο συμβαίνει αυτό. Κάποιος από τους παρόντες, που συμβαίνει να είναι καθηγητής, πετάγεται και ισχυρίζεται ότι ο ίδιος βγάζει μόνος του φωτοτυπίες για τους μαθητές του.
  
Ο κύριος Ίτσιος απαντάει: "Αναφέρομαι στην Πρωτοβάθμια και όχι στη Δευτεροβάθμια"

Το λόγο παίρνει ο αντιδήμαρχος Δημοσίων έργων κύριος Κυραϊλίδης Χρυσόστομος ο οποίος λέει ότι οι καθηγητές έβγαζαν στα σχολεία φωτοτυπίες, ολόκληρα κεφάλαια, για τα ιδιαίτερά τους και ότι αυτό συνέβαινε στο 4ο Λύκειο και στο 3ο Λύκειο Κατερίνης.

Παρόντα είναι τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας, που αντιδρούν έντονα στον ισχυρισμό αυτό και του ζητούν να ανακαλέσει. Αντί να ανακαλέσει ο κύριος Ίτσιος επικαλείται ως μάρτυρα τον πρώην Διευθυντή του 4ου Λυκείου. 

Συγκεκριμένα είπε ο κύριος Ίτσιος: "Μόλις του έκανα παρατήρηση η κατανάλωση χαρτιού μειώθηκε στο μισό" !!!!!