Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Τελικά δεν μας ψεκάζουν. Γι' αυτό και θα μας φάνε τελικά τα κουνούπια!

Μην ανησυχείς. Ο εχθρός είναι ακόμα εδώ. Άλλωστε το καλοκαίρι δεν βιάζεται να μας αφήσει. Οι ψεκασμοί μειωμένοι φέτος, γεγονός που επιβε...

Τελικά δεν μας ψεκάζουν. Γι' αυτό και θα μας φάνε τελικά τα κουνούπια!
Μην ανησυχείς. Ο εχθρός είναι ακόμα εδώ. Άλλωστε το καλοκαίρι δεν βιάζεται να μας αφήσει. Οι ψεκασμοί μειωμένοι φέτος, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα κρούσματα της "εξαφανισμένης" ελονοσίας, που δεν απειλεί μόνο πρόσφυγες ή μετανάστες.

Ας επιστρέψουμε όμως στον εχθρό. Τα κουνούπια. Όπως συμβαίνει  και στη ζωή, τα αρσενικά είναι άκακα. Αντίθετα τα θηλυκά είναι αυτά, που σου πίνουν το αίμα.
Εννοείται ότι, δεν είσαι ο αποκλειστικός τους μεζές, αφού τσιμπάνε επίσης βατράχια, φίδια, αλλά ακόμη και έτερα έντομα!

Γιατί τσιμπάνε όμως; 
Έχουν ανάγκη το αίμα; 
Κι αν είναι έτσι γιατί δεν τσιμπάνε και τα αρσενικά;

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται τις πρωτεΐνες, που παίρνουν από το αίμα σου, προκειμένου να αναπτυχθούν τα αυγά τους. Επομένως σε χρειάζονται για την αναπαραγωγή τους.

Δεν την γλιτώνεις. Το θηλυκό κουνούπι σε εντοπίζει από μακριά.επειδή αναπνέεις και ιδρώνεις. Κάτι σαν την εφορία ένα πράμα. Εντοπίζει το διοξείδιο του άνθρακα που εκπνέεις καθώς και διάφορες ουσίες που υπάρχουν στον ιδρώτα σου. Αν κατά τύχη ο άνθρωπος εκπέμπεις κάποια ουσία που δεν αρέσει στο κουνούπι, τότε τη σκαπουλάρεις.

Διαφορετικά σου την πέφτει και πριν το καταλάβεις με τη μακριά και λεπτή σαν κλωστή "λάμα" του ανοίγει το δέρμα σου και μόλις πετύχει φλέβα αρχίζει το φαγοπότι. Αν το αντιληφθείς και το βαρέσεις, απλά λερώνεσαι με το αίμα σου, και "σώζεις" κάποιον άλλο από το γαργαλιστικό του τσίμπημα. Την ελονοσία πάντως, άμα λάβει να πούμε, δεν την γλιτώνεις.