Εξαιρετικά βαρύ είναι και το οικονομικό κόστος από την παρατεταμένη παραμονή προσφύγων και μεταναστών στην Ειδομένη καθώς η κατάληψη της ...
Εξαιρετικά βαρύ είναι και το οικονομικό κόστος από την παρατεταμένη παραμονή προσφύγων και μεταναστών στην Ειδομένη καθώς η κατάληψη της σιδηροδρομικής
γραμμής έχει προκαλέσει ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους 3.000.000 ευρώ!
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Συγκεκριμένα η κυρία Χρυσοβελώνη ανέφερε πως από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 η ζημιά ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και από τις 19/3 έως τις 19/4 σε 1 εκατ. ευρώ.
Η ίδια επανέλαβε οτι το πρόβλημα θα έχει λυθεί εως το Πάσχα ωστόσο για την ώρα έχουν διαψευστεί όλες οι σχετικές διαβεβαιώσεις των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών.
Η κυρία Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαϊκή και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές».
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προϊόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου», τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
πηγή
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Συγκεκριμένα η κυρία Χρυσοβελώνη ανέφερε πως από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 η ζημιά ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και από τις 19/3 έως τις 19/4 σε 1 εκατ. ευρώ.
Η ίδια επανέλαβε οτι το πρόβλημα θα έχει λυθεί εως το Πάσχα ωστόσο για την ώρα έχουν διαψευστεί όλες οι σχετικές διαβεβαιώσεις των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών.
Η κυρία Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαϊκή και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές».
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προϊόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου», τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
πηγή