Λες και χρειάζεσαι βοήθεια όταν είσαι ήδη παλιοχαρακτήρας. - Αν είχες λίγη αξιοπρέπεια δεν θα γίνονταν αυτά. - Φτου σου αλήτη. Το φτου σου...
Λες και χρειάζεσαι βοήθεια όταν είσαι ήδη παλιοχαρακτήρας.
- Αν είχες λίγη αξιοπρέπεια δεν θα γίνονταν αυτά.
- Φτου σου αλήτη.
Το φτου σου όχι μεταφορικά. Κυριολεκτικά. Με σάλιο. Ροχάλα δηλαδή.
- Μα αυτό δεν είναι αναξιοπρεπής συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας;
- Είναι;
- Το έκανες;
- Τι να πω τώρα; Το έκανα. Το κάνουμε όλοι στο σόι.
- Ποιο;
- Αυτό. Αν μας τη σπάει κάποιος τον βρίζουμε και τον φτύνουμε.
- Γιατί το έκανες;
- Δεν φταίω εγώ. Αυτοί με προκαλούν και με συκοφαντούν χρόνια τώρα. Είναι δολοφόνοι παλιοχαρακτήρων.
- Δηλαδή τι σου λένε;
- Λένε ότι έπαιρνα επί σειρά ετών 5 μόρια χρόνια τη χρονιά, χωρίς να υπηρετήσω ούτε μια μέρα.
- Ψέματα είναι;
- Μα αυτό ήταν η ανταμοιβή μου για τις ατέλειωτες ώρες μαγειρέματος.
- Τι εννοείς;
- Μόνο αυτό είχα ζητήσει από τον Μπομπ.
- Τι δηλαδή;
- Να τοποθετούμαι κάθε χρόνο σε σχολείο με 5 μόρια, όπως και τα υπόλοιπα βύσματα. Έτσι μάζεψα ένα σωρό μόρια και πήρα οργανική εις βάρος των κορόιδων, που για να μαζέψουν μόρια παντρεύονται, κάνουν παιδιά, γυρίζουν τη μισή Ελλάδα και πηγαίνουν στου διαόλου τη μάνα.
- Λογικά είσαι ευχαριστημένος.
- Έτσι κι έτσι. Ξέρεις ότι κάνω και 4 ώρες μάθημα την εβδομάδα;
- Τι παραπάνω θέλεις;
- Μια οργανική δίπλα στο σπίτι μου.
- Ποιος σε εμποδίζει;
- Όσα μόρια και να μαζέψεις, πάντα υπάρχουν κάποιοι με περισσότερα.
- Και τι σκέπτεσαι να κάνεις; Θα παντρευτείς;
- Μη λες βλακείες. Θα βγω υπεράριθμος κι έτσι θα προηγούμαι έναντι όλων. Το έκανα και πέρυσι, αλλά δεν έκατσε.
- Καλά, δεν ντρέπεσαι;
- Πλάκα μου κάνεις; Και όλα αυτά τα χρόνια τζάμπα τα τράβηξα όλα αυτά; Τόσες ώρες μαγειρέματος και με τους άλλους να με ξεβρακώνουν καθημερινά. Εννοείται ότι θα το κάνω και μετά θα ζητήσω από τα κορόιδα να με ξαναψηφίσουν για να πάω διακοπές στο Συνέδριο. Ακόμα ψάχνουν σε ποιο ξενοδοχείο πήγα την προηγούμενη φορά. Χε χε.
Ο σκοπός λοιπόν επετεύχθη. Τόσα χρόνια, τόσες συνταγές, τόσες εξυπηρετήσεις ημετέρων. Άντε τώρα και σ' ανώτερα. Περιμένουμε να δούμε τις φωτογραφίες με τη Νίκη και την Ήττα.
Και για να μην ξεχνιόμαστε. Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε για τα θέματα, που εξετάστηκαν στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Πιερίας
Θέμα: Συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 3-5-2022
Θέμα 1ο: Αναγνώριση συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.
Αναγνωρίστηκε ομόφωνα η συνάφεια των διδακτορικών τίτλων σπουδών ενός εκπαιδευτικού ΠΕ02 και μιας εκπαιδευτικού ΠΕ04.04. Επίσης αναγνωρίστηκε ομόφωνα η συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών μιας εκπαιδευτικού ΠΕ03, ενός εκπαιδευτικού ΠΕ04.01 και μιας εκπαιδευτικού ΠΕ79.01.
Θέμα 2ο: Τοποθετήσεις, τροποποίηση τοποθετήσεων και διαθέσεων εκπαιδευτικών.
Αποφασίστηκαν ομόφωνα και αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της Δ.Δ.Ε Πιερίας.
Θέμα 3ο: Οργανικές τοποθετήσεις υπεραρίθμων
Ο αιρετός της Κ.Ε.Ε. καταψήφισε μόνο την τοποθέτηση του κ. Τόκα στο ΓΕ.Λ. Κονταριώτισσας, διότι κινούμενος από υστεροβουλία, με την βοήθεια και των υπολοίπων μελών του ΠΥΣΔΕ βγήκε υπεράριθμος στο ΓΕ.Λ Κολινδρού, για να μπορέσει να προηγηθεί σε σχέση με όλους τους άλλους ΠΕ04. Αν τώρα δείτε τον Σεπτέμβριο να υπάρχει λειτουργικό κενό στο ΓΕ.Λ. Κολινδρού και να τοποθετείται εκεί άλλος ΠΕ04, θα πείτε κάτι ή θα πιείτε στην υγειά του μάγκα;
ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσοι εκπαιδευτικοί είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, όσοι επιθυμούν βελτίωση ή έχουν έρθει με μετάθεση στο ΠΥΣΔΕ Πιερίας και επιθυμούν οριστική τοποθέτηση να υποβάλλουν αίτηση-δήλωση βελτίωσης ή οριστικής τοποθέτησης μέχρι την Τρίτη 10-3-2022 στις 23:59. Οι δηλώσεις μπορούν να αποσταλούν ηλεκτρονικά ή να κατατεθούν στο πρωτόκολλο.