Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Είμαι γάιδαρος παρκάρω όπου θέλω

Ουπς. Δεν είμαι γάιδαρος. Τι είμαι όμως; Μήπως είμαι Αντιδήμαρχος; Μήπως εγώ έφτιαξα τα πεζοδρόμια και άρα αφού είναι δικά μου μπορώ ν...

Είμαι γάιδαρος παρκάρω όπου θέλω

Ουπς. Δεν είμαι γάιδαρος. Τι είμαι όμως; Μήπως είμαι Αντιδήμαρχος; Μήπως εγώ έφτιαξα τα πεζοδρόμια και άρα αφού είναι δικά μου μπορώ να παρκάρω όπου θέλω;

Οι απαγορεύσεις είναι για τους ιθαγενείς όχι για μένα.

Τώρα βέβαια εσύ αγαπητέ συμπολίτη, μπορεί και να τον δικαιολογείς. Τι να κάνει ο άνθρωπος, αφού ο Δήμος φρόντισε να εξαφανίσει σχεδόν όλες τις θέσεις ελεύθερης στάθμευσης στην πόλη; Πού να παρκάρει;

Το ότι είναι Κυριακή απόγευμα και δεν κυκλοφορεί ψυχή είναι μια λεπτομέρεια. Το ότι στους γύρω δρόμους υπάρχουν ελεύθερες θέσεις στάθμευσης δεν παίζει κανένα ρόλο. Αρκεί να μην περπατήσει ο Δημοτικός Άρχοντας 10 μέτρα. 

Τώρα πάλι μπορεί να σκέφτηκε πονηρά. Σου λέει πόσοι θα το δουν; 50, 100 άνθρωποι; Και ποιος θα καταλάβει ότι είναι δικό μου;

Αγαπητέ συμπολίτη, κατέβασε και τύπωσε τις δύο αυτές φωτογραφίες, που μας έστειλε φίλος της ιστοσελίδας. Σε περίπτωση που σε γράψει η Δημοτική αστυνομία, να τους επιδείξεις τις φωτογραφίες αυτές και να απαιτήσεις ίδια μεταχείριση με τον Δημοτικό Άρχοντα.

Αν δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τίνος είναι η τζιπάρα, θα σου δώσουμε τη βοήθεια του κοινού. Είναι αυτός που στο Δημοτικό Συμβούλιο ισχυρίστηκε ότι οι καθηγητές βγάζουν στο σχολείο φωτοτυπίες για τα ιδιαίτερά τους. Είναι αυτός που αυτοπροσδιορίζεται ως εκπαιδευτικός, ενώ δεν έχει την παραμικρή σχέση με την εκπαίδευση. Είναι αυτός που διατηρεί κεντρικό καφέ, στο οποίο συχνάζει η αφρόκρεμα της πόλης

Ζηλεύεις; Μήπως φταίει η τζιπάρα που δεν θα αποκτήσεις ποτέ; Ή μήπως ζηλεύεις το θράσος αυτού που θεωρεί πως έχεις την ψήφο σου στο τσεπάκι του; 

Ωστόσο επειδή είμαστε άνθρωποι και οι άνθρωποι κάνουν λάθη, ευχαρίστως θα δημοσιεύσουμε τη δημόσια συγνώμη του Άρχοντα, εφόσον βέβαια μας την αποστείλει στο email της ιστοσελίδας pieriakaterini2016@gmail.com