Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Το αυγό … η μολότοφ και η … Ιθάκη

Εγώ από την αρχή δεν ήθελα να πάω στην Τροία. Με παρέσυρες. Για να με ξεγελάσεις, θυσίασες μάλιστα και μερικούς συντρόφους σου. 

Εγώ από την αρχή δεν ήθελα να πάω στην Τροία. Με παρέσυρες. Για να με ξεγελάσεις, θυσίασες μάλιστα και μερικούς συντρόφους σου. 

Τον πόλεμο αυτή τη φορά τον χάσαμε. Να δούμε τώρα πώς θα γυρίσουμε πίσω. Και καλά ο Οδυσσέας είχε στην Ιθάκη ένα κορόιδο που τον περίμενε όσο αυτός ξενοπήδαγε ανά την οικουμένη, εσύ ποιον θα βρεις πίσω; Η Πηνελόπη δεν διάλεξε κανέναν από τους μνηστήρες. Ξέρεις γιατί; Ήταν πολλοί. Ποιος ο λόγος να διαλέξεις έναν, όταν μπορείς να τους έχεις όλους σούζα;

Επιστροφή στην Ιθάκη, πριν μας πηδήξουν τη γυναίκα. Όμως ποια Ιθάκη; Ο καθένας έχει τη δική του. Του Γερμανού η Ιθάκη είναι τα πάρει όλα χωρίς να δώσει τίποτα. Και το σκέφτηκε σωστά. Γιατί να παιδεύεσαι με τους άλλους, και να ‘χεις τους αγανακτισμένους στο δρόμο; Δεν είναι καλύτερα να κυβερνά αυτός που μπορεί να κρατήσει το κοπάδι ήσυχο; Ένας Δούρειος Ίππος ίσως.

Λύκος, λύκος. Μόνο που ο λύκος ήρθε. Είναι εδώ και θα φάει όλα. Και αυτά που είναι μέσα στο μαντρί κι αυτά που είναι έξω.

Θέλω να αγοράσω 100 διαμερίσματα. Όχι να χτίσω, ν’ αγοράσω. Θα τα ανακαινίσω και θα τα νοικιάζω στους ιθαγενείς για να ζω σαν άρχοντας από τα ενοίκια. Μόνο που δεν έχω λεφτά. Ή μάλλον έχω, αλλά κορόιδο είμαι να τα ξοδέψω; 

Θα πάρω λοιπόν δάνειο. Και μάλιστα εγγυητής θα είναι το ελληνικό κράτος, δηλαδή το κορόιδο ο Έλληνας πολίτης. Μάλιστα θα βάλω το ελληνικό κράτος να εγγυηθεί ότι αυτή μου η «επένδυση» θα είναι εγγυημένη, ακόμα κι αν η Ελλάδα πτωχεύσει. Όχι, πες μου τώρα. Υπάρχει καλύτερο μέρος από την Ελλάδα για να «επενδύσει» κανείς. Σίγουρη απόδοση, χωρίς ρίσκο. Και το σπουδαιότερο. Χωρίς λεφτά! 

Η δικιά σου η Ιθάκη είναι να παραμείνεις όσο γίνεται παραπάνω στην εξουσία. Η δικιά μου πάλι, πώς θα σε ξεφορτωθώ μια ώρα αρχύτερα. Δεν έχουμε την ίδια Ιθάκη. Γι’ αυτό κι εσύ θα πας δεξιά κι εγώ δεξιότερα. Ή αριστερότερα. Το ίδιο είναι.

Αδέρφια, σβήστε τις λαμπάδες κι ανάψτε τις μολότοφ. Έτσι κι αλλιώς και εκείνο το φως άγιο είναι. Όπως στο Νέο Κόσμο ένα πράμα. Ας στείλουμε τους προδότες στο μπαλαούρο της λησμονιάς, μαζί με τον Ιούδα και τον Εφιάλτη. Ας τους σπάσουμε την κανάτα στο κεφάλι.

Αα και που ‘σαι Οδυσσέα. Μην αφήνεις την Πηνελόπη να σε φιλάει μπροστά στις κάμερες, γιατί σε γεμίζει κοκκινάδια και μοιάζεις με πασχαλινό αυγό. 

Χριστός Ανέστη

Ο ανεκδιήγητος