Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Η Ευρώπη πλήρωσε τα Τέμπη

Ένα σπουδαίο οδικό έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία, καταργώντας ένα οδικό κομμάτι στο οποίο έχουν χάσει τη ζωή τους εκατοντάδες (ίσως κα...

Η Ευρώπη πλήρωσε τα Τέμπη
Ένα σπουδαίο οδικό έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία, καταργώντας ένα οδικό κομμάτι στο οποίο έχουν χάσει τη ζωή τους εκατοντάδες (ίσως και χιλιάδες) άνθρωποι, με αποκορύφωμα το απόγευμα της 13 Απριλίου του 2003, όπου έχασαν τη ζωή τους 21ας μαθητές, όταν το εκδρομικό λεωφορείο τους συγκρούστηκε με νταλίκα.


Έστω και με τέσσερα χρόνια καθυστέρηση δόθηκε στην κυκλοφορία η σήραγγα των Τεμπών και του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί του νέου αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. Με τον νέο δρόμο εκτός της ασφάλειας που παρέχεται μειώνεται κατά 20 λεπτά ο χρόνος διέλευσης.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος, μήκους 25 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει:
  • 3 δίδυμες σήραγγες, συνολικού μήκους 11 χλμ.
  • 5 νέους ανισόπεδους κόμβους
  • 17 χλμ. ανοικτής οδοποιίας
  • 22 γέφυρες και τεχνικά έργα


Τα διόδια αυξήθηκαν κατά 30 λεπτά του ευρώ, κι έτσι το κόστος διέλευσης από τον σταθμό Μακρυχωρίου από 1,40 που είναι σήμερα αυξήθηκε σε 2,50 ευρώ και της Λεπτοκαρυάς από 1,90 θα πάει στα 3,10 ευρώ. Παράλληλα καταργήθηκε ο σταθμός διοδίων του Πυργετού, που στοίχιζε 2 ευρώ.

Την ικανοποίηση του για την ολοκλήρωση του έργου στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα εξέφρασε με δήλωση του πρώην υπουργός Γιώργος Σουφλιάς σημειώνοντας ότι στο έργο αυτό ο … ίδιος έχει βάλει τη σφραγίδα του.

«Το φαινόμενο ο κάθε υπεύθυνος να προσπαθεί να αποδομήσει το έργο του προηγούμενου με αβάσιμα επιχειρήματα – όπως έγινε με τα έργα αυτά από το 2008 μέχρι σήμερα – είναι αντίθετο προς την πολιτική που απαιτεί η Δημοκρατία» σημειώνει μεταξύ άλλων ο πρώην υπουργός ο οποίος δεν παραλείπει να καταλογίσει αδράνεια στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου αλλά και στο πρώτο εξάμηνο του 2015 με αποτέλεσμα να παραδοθούν με σημαντικές καθυστερήσεις. Ο κ. Σουφλιάς σημειώνει επίσης με έμφαση ότι το έργο που ολοκληρώθηκε εντάσσεται στο πρόγραμμα (πέντε) 5 μεγάλων οδικών αξόνων που ξεκίνησαν την περίοδο 2004-2009, με τίτλο «Δρόμοι Ανάπτυξης» και εντάχθηκαν στο Διευρωπαϊκό  Δίκτυο καθώς η Ελλάδα δεν είχε τη δυνατότητα να τα κατασκευάσει χωρίς την μέθοδο παραχώρησης, χωρίς συγχρηματοδότηση. «Έστω και έτσι, το ένα μετά το άλλο τα σπουδαία αυτά έργα με τη βοήθεια της Ε.Ε που αύξησε τη συμμετοχή της ειδικά για τα έργα αυτά σε 90% περίπου, ολοκληρώνονται και αλλάζουν την εικόνα της πατρίδας μας.» δήλωσε χαρακτηριστικά…