Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Δήμος Κατερίνης: Οι Νέοι Αντιδήμαρχοι

Από τον Δήμο Κατερίνης ανακοινώθηκε η απόφαση του Δημάρχου Σάββα Χιονίδη για τον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων και η μεταβίβαση αρμοδιοτή...

Δήμος Κατερίνης: Οι Νέοι Αντιδήμαρχοι
Από τον Δήμο Κατερίνης ανακοινώθηκε η απόφαση του Δημάρχου Σάββα Χιονίδη για τον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων και η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από 1 Μαρτίου 2017 μέχρι 31 Αυγούστου 2019, καθώς και ο ορισμός των εντεταλμένων συμβούλων και η ανάθεση καθηκόντων μέχρι 31 Αυγούστου 2019.

Σύμφωνα με την απόφαση ο Δήμαρχος ορίζει:

1. Τον κ. Χρήστο Λεμονόπουλο, Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, στο πλαίσιο της προβλεπόμενης κατά τόπον αρμοδιότητάς της.
  • Έκδοση οικοδομικών αδειών.
  • Εφαρμογή ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων.
  • Εποπτεία σύνταξης πράξεων εφαρμογής και διορθωτικών πράξεων εφαρμογής.
  • Πράξεις τακτοποίησης, αναλογισμού και αποζημιώσεων.
  • Μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
  • Παραχώρηση δημοτικών οικοπέδων.
  • Έκδοση βεβαιώσεων δικαιούχων αγροτεμαχίων και οικοπέδων από πίνακες οριστικής διανομής.
  • Επιβολή εισφορών που προκύπτουν από τις Πράξεις Εφαρμογής.
  • Μέριμνα και έλεγχος τήρησης της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων κατασκευών.
  • Έκδοση και υπογραφή, όπου απαιτείται, κάθε είδους πράξεων, αποφάσεων, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και άλλων διοικητικών εγγράφων, που αφορούν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης.

1.α. Ορίζει Εντεταλμένο Σύμβουλο, τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αστέριο Μπουσνάκη και του αναθέτει:
  • Την εποπτεία της Εφαρμογής ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων.
  • Την εποπτεία σύνταξης πράξεων εφαρμογής και διορθωτικών πράξεων εφαρμογής.
  • Την εποπτεία της σύνταξης Πράξεων τακτοποίησης, αναλογισμού και αποζημιώσεων.
  • Τον έλεγχο της διαδικασίας Επιβολής εισφορών που προκύπτουν από τις Πράξεις Εφαρμογής.
  • Την διερεύνηση ύπαρξης καταπατημένων δημοτικών εκτάσεων την καταγραφή τους και την ανάληψη ενεργειών ελεύθερης απόδοσής τους στο Δήμο.

2. Tον κ. Νικόλαο Παπαζιώγα, Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού και Σχεδιασμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων.
  • Ευθύνη και εποπτεία του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • Έκδοση όλων των πράξεων-αποφάσεων του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού που αφορούν στο πάσης φύσεως προσωπικό του Δήμου (προϋπηρεσία, μισθολογικές προαγωγές, τήρηση ωραρίου εργασίας, υπερωρίες προσωπικού, υπηρεσιακές μεταβολές, προκηρύξεις και περιλήψεις αυτών, συμβάσεις κλπ.), πλην των προπαρασκευαστικών ή τελικών πράξεων που αφορούν σε διορισμούς, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του προσωπικού.
  • Υλοποίηση προγραμμάτων Εφαρμογών και Τεχνολογιών Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ευρυζωνικών Δικτύων.
  • Εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης.
  • Εποπτεία και ευθύνη τήρησης και εφαρμογής της νομοθεσίας σχετικά με την λειτουργία καταστημάτων και γενικά επιχειρήσεων που λαμβάνουν άδεια λειτουργίας από τον Δήμο (χορήγηση αδειών, ανάκληση ή αφαίρεση άδειας, σφράγιση καταστήματος κλπ.).
  • Ευθύνη και εποπτεία διαχείρισης θεμάτων περιπτέρων και χορήγηση αδειών εκμετάλλευσης.
  • Άδειες χρήσης μουσικών οργάνων και παράταση ωραρίου λειτουργίας.
  • Αδειοδότηση και εποπτεία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων.
  • Ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας των λαϊκών αγορών.
  • Χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
  • Ευθύνη και λειτουργία εμποροπανηγύρεων.
  • Έκδοση αδειών υπαίθριου πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου.
  • Την ευθύνη σύνταξης και υπογραφής συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών κλπ. συμβολαιογραφικών πράξεων.
  • Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας.
  • Την εποπτεία διαχείριση και τον συντονισμό των ενεργειών για την αντιμετώπιση του προσφυγικού – μεταναστευτικού ζητήματος.
  • Την ευθύνη και τον συντονισμό της οργάνωσης και της λειτουργίας του «Πάρκου των Χρωμάτων».

3. Την κ. Παρθένα Μακρίδου – Παρτσαλίδου, Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής πρόνοιας.
  • Την εποπτεία λειτουργίας των εξυπηρετούμενων από τον Δήμο αγροτικών ιατρείων.
  • Την έκδοση πιστοποιητικών οικονομικής αδυναμίας.
  • Την ευθύνη και εποπτεία καταβολής των προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εφαρμογή μέτρων για την προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας.
  • Την ευθύνη λειτουργίας του Κέντρου Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου.
  • Ευθύνη και εποπτεία του Τμήµατος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων.
  • Εποπτεία του προσωπικού φύλαξης σχολικών κτιρίων.
  • Διαχείριση θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.
  • Ευθύνη, εποπτεία και συντονισμός των θεμάτων διαφάνειας στις διαδικασίες και τη λειτουργία του Δήμου καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
  • Την ευθύνη σχεδιασμού και εκτέλεσης προγραμμάτων «δια βίου μάθησης».
  • Τη διοργάνωση εκδηλώσεων, συνεδρίων, εκθέσεων κλπ., σε συνεργασία κάθε φορά με το αρμόδιο τμήμα που διαθέτει τα αναγκαία μέσα και το προσωπικό για την εκτέλεσή τους.
  • Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο συμπεριλαμβανομένων και των αδελφοποιήσεων.
  • Την ευθύνη διαχείρισης των αρχείων του Δήμου.
  • Την ευθύνη και εποπτεία περισυλλογής των αδέσποτων ζώων, της λειτουργίας του δημοτικού κυνοκομείου και της εφαρμογής των διατάξεων που αφορούν τη μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα.

4. Την κ. Ροδή Ελευθεριάδου, Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Ευθύνη και εποπτεία του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου.
  • Ευθύνη και εποπτεία του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
  • Εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου.
  • Την ευθύνη συντήρησης και επισκευής των μεταφορικών μέσων και του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων ανακύκλωσης.
  • Ευθύνη και εποπτεία εύρυθμης λειτουργίας και φύλαξης του Δημοτικού Αμαξοστασίου.
  • Την ευθύνη διαχείρισης των καυσίμων του Δήμου.
  • Διαχείριση των Στερεών Αποβλήτων και Αδρανών Υλικών.
  • Ευθύνη και εποπτεία παροχής υπηρεσιών γιατρού εργασίας και τεχνικού ασφαλείας για το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου.
  • Την ευθύνη και εποπτεία καθαρισμού των ακτών.
  • Καθαριότητα των Λαϊκών Αγορών.
  • Εποπτεία του προσωπικού καθαριότητας σχολικών κτιρίων.
  • Ευθύνη και εποπτεία του Γραφείου Κίνησης και των οχημάτων του Δήμου.
  • Περισυλλογή εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
Οι υπόλοιποι τρεις νέοι αντιδήμαρχοι είχαν ορισθεί πριν από μερικές ημέρες και είναι οι Λάζαρος Ντότης, Δημήτριος Ντούρος και Κωνσταντίνος Τσιουκάνης.