Ολοκληρώθηκε νωρίτερα η επιχείρηση ρυμούλκησης του λεωφορείου του ΟΑΣΘ που ακινητοποιήθηκε στα ορμητικά νερά, στα Κουφάλια της Θεσσαλονί...
Ολοκληρώθηκε νωρίτερα η επιχείρηση ρυμούλκησης του λεωφορείου του ΟΑΣΘ που ακινητοποιήθηκε στα ορμητικά νερά, στα Κουφάλια της Θεσσαλονίκης.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το e-koufalia.gr από το εσωτερικό του λεωφορείου τα λασπόνερα είχαν φτάσει μέχρι τη μέση του οχήματος.