Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Καταληψίες: «Αξιέπαινα παιδιά που δείχνουν αλληλεγγύη»!!! Έχουμε τρελαθεί τελείως!!

Έχετε ξεφύγει τελείως εκεί στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κυρία Αυλωνίτου. «Θα πρέπει σ' αυτά τα παιδιά να δώσουμε χώρο», είπε η βουλευτής και πρόσ...

Καταληψίες: «Αξιέπαινα παιδιά που δείχνουν αλληλεγγύη»!!! Έχουμε τρελαθεί τελείως!!
Έχετε ξεφύγει τελείως εκεί στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κυρία Αυλωνίτου.
«Θα πρέπει σ' αυτά τα παιδιά να δώσουμε χώρο», είπε η βουλευτής και πρόσθεσε ότι αν δεν υπήρχε μεγάλη ανεργία στους νέους, οι καταληψίες θα είχαν δουλειά και θα κοίταζαν τη δουλειά τους.
Επομένως κυρία Αυλωνίτου, θα πρέπει εσείς η κυβέρνηση της αριστεράς να βρείτε δουλειές σ' αυτά τα παιδάκια, ώστε να έχουν κάτι άλλο για να παίζουν και να μάθουν τι σημαίνει δουλειά. Όσο δεν το κάνετε θα συνεχίζουν να παίζουν το "γιατρό" στα κοινόβια, όπως εσείς τους διδάξατε.

Στο μεταξύ όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα πρέπει να ανεχόμαστε κάθε μπούρδα, που εκστομίζετε, ως αποτέλεσμα της ιδεολογικής θολούρας, που επικρατεί στα αριστερά κεφάλια σας, όπως αυτές, που ακολουθούν!

«Αξιέπαινα παιδιά» γιατί δείχνουν αλληλεγγύη χαρακτήρισε τους καταληψίες κτιρίων η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου, μιλώντας πριν από λίγο στο Σκάι. 

Η βουλευτής μάλιστα, έσπευσε να δικαιολογήσει τις καταλήψεις κτιρίων, λέγοντας ότι αφενός «δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα», αφετέρου διότι οι καταλήψεις γίνονται ελλείψει δημοσίου χώρου. «Θα πρέπει σ' αυτά τα παιδιά να δώσουμε χώρο», είπε και ούτε λίγο, ούτε πολύ, απέδωσε τις καταλήψεις στην ... ανεργία των νέων. Όπως εξήγησε η κ.Αυλωνίτου, αν αυτά τα παιδιά είχαν δουλειά, θα κοίταζαν τη δουλειά τους. Η κρίση όμως, τα έχει φέρει πιο κοντά και είναι αξιέπαινα γιατί δείχνουν αλληλεγγύη. 

Πάντως, αν και κινήθηκε στη γραμμή πολλών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που δείχνουν «αλληλεγγύη» στους καταληψίες, η κ. Αυλωνίτου κράτησε αποστάσεις από τις χθεσινές δηλώσεις της συναδέλφου της Σίας Αναγνωστοπούλου, η οποία είχε δηλώσει ότι ανάμεσα στις καταλήψεις και τις τρομοκρατικές επιθέσεις σε ευρωπαϊκές πόλεις, προτιμά τις καταλήψεις. «Δε νομίζω ότι τα είπε έτσι η Σία. Δεν εξισώνονται αυτά τα δύο. δεν μπαίνουν στο ζύγι», είπε. Πάντως, χαρακτήρισε σωστή ενέργεια την εκκένωση των καταλήψεων στη Θεσσαλονίκη. 

Για το ίδιο θέμα ένας άλλος κύριος με κιτρινόγκριζα γένια και έναν χαλκά να κρέμεται στο αυτί δήλωσε τα ακόλουθα:


Κυρίτσης: Δεκάδες δημόσια κτίρια είναι καταπατημένα και από την Εκκλησία

«Σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αμερική οι καταλήψεις είναι μία ιστορία δεκαετιών και από αυτήν έχουν προκύψει εμπειρίες και συμπεράσματα» είπε ο Γιώργος Κυρίτσης στην «Πρώτη Γραμμή» του ΣΚΑΙ μιλώντας για το θέμα των καταλήψεων που έχει δημιουργήσει εσωκομματική κρίση στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε τη διαφορά μεταξύ των καταλήψεων σε εγκαταλειμμένα κτίρια και σε κτίρια που βρίσκονται σε λειτουργία και σε ερώτηση αν μία μέθοδος καταλήψεων, ανεξαρτήτως στόχου, είναι αποδεκτή ως μέθοδος ο κ. Κυρίτσης απέφυγε να δώσει συγκεκριμένη απάντηση λέγοντας πως «Δεν προσφέρεται για γενικεύσεις αυτό το θέμα. Σε όλα υπάρχουν διαβαθμίσεις. Δεκάδες δημόσια κτίρια και κτήματα είναι καταπατημένα και από την Εκκλησία ακόμη», είπε χαρακτηριστικά. 

«Αν κολλήσουμε σε δύο ή τρεις καταλήψεις στέγης νομίζω πως αδικούμε το θέμα» τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. 

Σε ερώτηση αν μια κατάληψη είναι παράνομη, ο βουλευτής απάντησε ναι αν βέβαια «αντίκειται στο νόμο» για να σημειώσει ότι οι καταλήψεις βρίσκονται στο «γκρίζο σημείο» μεταξύ νόμου και πολιτικής αντίληψης!!

Αυτό βέβαια είναι μια πρωτότυπη άποψη, που πρώτη φορά ακούγεται από δημόσιο άνδρα. Αν δεν μου αρέσει ο νόμος, επινοώ μια πολιτική αντίληψη (!) και αυτό μου δίνει το δικαίωμα να τον παραβαίνω!

Σε ό,τι αφορά στην ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία ασκούνταν κριτική στον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα για την εκκένωση κτιρίων που τελούσαν υπό κατάληψη στη Θεσσαλονίκη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπεραμύνθηκε της στάσης του γραφείου Τύπου δηλώνοντας πως «όπου βρίσκουμε θέμα που έχουμε διαφωνία με τον υπουργό το επισημαίνουμε». 

«Με τους λεγόμενους χώρους λατρείας σε μια εποχή θρησκευτικών παθών θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί» πρόσθεσε, με αφορμή την εισβολή αντιεξουσιαστών στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Θεσσαλονίκης. 

Εξάλλου ο κύριος Κυρίτσης είχε κάνει τις παρακάτω δηλώσεις:

Υπέρ μίας πολιτικής πρωτοβουλίας για την «κανονικοποίηση» των καταλήψεων κτιρίων δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Κυρίτσης, ο οποίος, μιλώντας στο «Κόκκινο», εξέφρασε την αντίθεσή του στις επιχειρήσεις εκκένωσης της αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη.

«Θα μπορούσε να υπάρξει πολιτική πρωτοβουλία για μια κανονικοποίηση των καταλήψεων στέγης», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τη φωτιά. Δεν βλέπω το λόγο να υπάρχουν άδεια διαμερίσματα και άνθρωποι χωρίς στέγη» ανέφερε. 

Συμφωνούμε με τον κύριο Κυρίτση και προτείνουμε στα αξιέπαινα αυτά παιδιά να συνεχίσουν τις καταλήψεις τους δίνοντας προτεραιότητα στα ανοίκιαστα διαμερίσματα της οικογένειας Σταθάκη και των λοιπών Συριζοκαπιταλιστών!