Την Παρασκευή 5 Αυγούστου,θα πραγματοποιηθεί συνάντηση αποφοίτων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης,1981. Η συνάντηση θα γίνει στ...
Την Παρασκευή 5 Αυγούστου,θα πραγματοποιηθεί συνάντηση αποφοίτων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης,1981.
Η συνάντηση θα γίνει στην ταβέρνα ουζερί του συμμαθητή μας, Πόποτη Κων/νου, "το Απάγγειο", οδός Λαχανά 6, στις 21:30