Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Μην ξεπουλιέσαι. Αν έχεις τσίπ(ρ)α μην τα ψηφίζεις

Θυμήσου ποιος ήσουν μέχρι πέρυσι. Σκέψου ποιος είσαι σήμερα και ποιος θα είσαι μετά από 5 χρόνια. - Μου έταξες να σκίσεις τα μνημόνια ...

Μην ξεπουλιέσαι. Αν έχεις τσίπ(ρ)α μην τα ψηφίζεις
Θυμήσου ποιος ήσουν μέχρι πέρυσι. Σκέψου ποιος είσαι σήμερα και ποιος θα είσαι μετά από 5 χρόνια.
- Μου έταξες να σκίσεις τα μνημόνια και έφερες τα capitals controls.
- Είπες θα ανεβάσεις το αφορολόγητο και το κατέβασες.

- Μου έταξες αξιοκρατία και διόρισες όλο τον κομματικό σου στρατό.
- Είπες θα μειώσεις τους φόρους και τους ανέβασες.
- Είπες ότι θα καταργήσεις τον ΕΝΦΙΑ και είναι σήμερα το πιο σύντομο ανέκδοτο.
- Μου υποσχέθηκες ότι θα σώσω το σπίτι μου και οι κατασχέσεις έχουν ήδη αρχίσει.
- Μου είπες ότι θα τους στείλεις φυλακή και ο μόνος, που κινδυνεύει να πάει μέσα είμαι εγώ.
- Μου ζήτησες να πω Όχι και το δικό μου Όχι το μετέτρεψες χωρίς ίχνος ντροπής σε Ναι σε όλα.
- Μετέτρεψες τους τοκογλύφους σε δανειστές και την τρόικα σε θεσμούς.
- Άφησες τους ψευτοαλληλέγγυους να κάνουν κουμάντο στη χώρα μου και τους Τούρκους να κόβουν βόλτες στο Αιγαίο και πάνω από το κεφάλι μου. 

Δεν φτάνουν ούτε 10 σελίδες για να καταγράψω όλα σου τα ψέματα.

Με κοροϊδεύεις συνεχώς από την πρώτη στιγμή. Δεν τήρησες ούτε μία από τις υποσχέσεις σου. Με ξεγέλασες. Υφάρπαξες την ψήφο μου και μαζί και το χαμόγελό μου. Μου αφαίρεσες κάθε ελπίδα. 

Είσαι ξεφτιλισμένος κι ο λόγος σου δε μετράει.

Κι όμως έχεις μια τελευταία ευκαιρία να το σώσεις. Μια τελευταία ευκαιρία, για να μπορείς να γυρίσεις πίσω με ψηλά το κεφάλι. Για να μπορείς να με ξανακοιτάξεις στα μάτια.

Αν σου έχει μείνει ίχνος αξιοπρέπειας και περηφάνιας μην τα ψηφίζεις. Μην ξεπουλιέσαι χάριν πινακίου φακής. Δεν θα είσαι πάντα βουλευτής. Δεν θα είσαι πάντα υπουργός.

Αν δεν το κάνεις για μένα, κάντο για τον άνεργο, για το συνταξιούχο, για τον αγρότη, για τον πολίτη, που μετέτρεψες σε ζήτουλα. Κάντο για τα παιδιά σου.

Αν έχεις τα κότσια, πες και συ μια φορά Όχι. 

Γιώργος Βαρδακώστας