“Πριν την κρίση υπήρχαν και παθογένειες στο εκπαιδευτικό σύστημα. Υπήρχε διαπλοκή και προσωπικές σχέσεις ως προς τις αποσπάσεις, ως προς...
“Πριν την κρίση υπήρχαν και παθογένειες στο εκπαιδευτικό σύστημα. Υπήρχε διαπλοκή και προσωπικές σχέσεις ως προς τις αποσπάσεις, ως προς το τι γίνονταν στις Συνεντεύξεις για τον διορισμό των στελεχών της εκπαίδευσης”
Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου (σ.σ. εν καμία αναφορά στην ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ επί το νόμου “Μπαλτά-Κουράκη” για την επιλογή στελεχών), κατά τη συνεδρίαση με θέμα:”Εκπαίδευση καινοτομία και ανάπτυξη”, ενώ υπογράμμισε τα εξής
Α. Υπήρχε ενίσχυση του ελιτισμού , προφανώς όχι σε κάθε περίπτωση, προφανώς κάθε αποσπασμένος δεν έρχεται από τέτοια προεργασία. Πλην όμως υπονομεύτηκαν διαδικασίες θετικές, διότι η απόσπαση το να θέλεις τη βοήθεια κάποιων ανθρώπων με ειδικές γνώσεις δεν πρέπει να αμφισβητηθεί.
Β. Έτσι όπως γίνονταν επί δεκαετίες ήρθαμε σε μία κατάσταση η οποία μπλόκαρε τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.Επιμένω δεν είναι το μόνο αλλά αλλά είναι μέρος μιας τέτοιας παθογένειας.
Γ. Σιγά, σιγά υπήρχε μια αίσθηση ότι η ποιότητα μπορεί και να μη μετράει, η δημοκρατία δηλαδή δεν ήταν στην εξασφάλιση της ποιότητας, αλλά πάρα πολλές φορές ήταν στην εξασφάλιση διαφόρων διαδικασιών.
Πηγή
Πηγή