Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

‌‌Ο γρίφος της ημέρας - Πάμε στοίχημα;

Έχω τρεις φίλους, τον Κώστα, τον Γιάννη και τον Βασίλη. Προχθές που πήγα στο σπίτι ενός από την παρέα, μου είπε ότι την προηγούμε...

Ο γρίφος της ημέρας - Πάμε στοίχημα;

Έχω τρεις φίλους, τον Κώστα, τον Γιάννη και τον Βασίλη. Προχθές που πήγα στο σπίτι ενός από την παρέα, μου είπε ότι την προηγούμενη μέρα είχαν μαζευτεί οι τρεις τους στο ίδιο σπίτι και κάποια στιγμή το έριξαν  στα στοιχήματα.

Απ’ ότι κατάλαβα αρχικά ο Γιάννης έπαιξε ό,τι είχε πάνω του σ' ένα στοίχημα με τον Βασίλη και κέρδισε. Μετά ο Βασίλης έπαιξε κι αυτός ό,τι του είχε απομείνει σ' ένα στοίχημα με τον Κώστα και κέρδισε. Τέλος ο Κώστας έβαλε ότι είχε κόντρα στον Γιάννη και κέρδισε΄κι αυτός.

– Τελικά, μου λέει ο φίλος μου, διαπιστώσαμε ότι είχαμε πλέον και οι τρεις τα ίδια λεφτά και το σταματήσαμε. Εγώ με 50 € είχα ξεκινήσει κι έτσι κι αλλιώς τα λεφτά αυτά μένουν όλα στην παρέα, για να τα κάνουμε ξίδια.

Μήπως μπορείτε να μαντέψετε σε ποιανού το σπίτι είχα πάει;

Λεπτομέρεια: Κανένας απ' τους τρεις δεν είχε πάνω του κέρματα


Λύση του χθεσινού γρίφου: Ο φοιτητής αγχώθηκε

Είναι:




Άλλοι γρίφοι

Τα μανιτάρια του Αργύρη
Το νούμερο
Ο λαγός και η χελώνα
3+3=?
Τα "ίσα" τρίγωνα
Περπατώ περπατώ εις τον δρόμο ...
Πού μένουν οι 5 φίλοι;
Ο φοιτητής αγχώθηκε