Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Ακόμα «εισάγον...

Κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Ακόμα «εισάγονται σημαντικές μεταρρυθμίσεις τόσο για το σχεδιασμό, την οργάνωση, τον έλεγχο και την εποπτεία των αστικών συγκοινωνιών όσο και την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης».

«Ειδικότερα, καταργείται το υφιστάμενο Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), εξαγοράζεται και τίθεται σε εκκαθάριση ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ ΑΕ) και συστήνεται, στα πρότυπα λειτουργίας του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών του νέος ρυθμιστικός φορέας, οι «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΑΣΥΘ ΑΕ)».

Σύμφωνα με την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, οι διατάξεις προκαλούν μεταξύ άλλων:

- Εφάπαξ δαπάνη εκατ. ευρώ από την καταβολή του μετοχικού κεφαλαίου για την σύσταση της ΟΣΕΘ ΑΕ

- Δαπάνη από τη χορήγηση επιδότησης κομίστρου στην ΟΣΕΘ το ύψος της οποίας θα καθοριστεί με ΚΥΑ

- Από την καταβολή τιμήματος στους μετόχους του ΟΑΣΘ για την εξαγορά αυτού από το Ελληνικό Δημόσιο

- Από τη σύσταση προσωποπαγών θέσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στους λοιπούς κατά περίπτωση εποπτευόμενους φορείς για τη μετάταξη/μεταφορά υπαλλήλων στο πλαίσιο της εσωτερικής κινητικότητας του υπουργείου.

Να σημειωθεί ότι νωρίτερα η διοίκηση του ΟΑΣΘ εξαπέλυσε επίθεση στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, με αφορμή την παρουσίαση του νομοσχεδίου που κρατικοποιεί τον οργανισμό. 

Δείτε ΕΔΩ το νομοσχέδιο που έχει τίτλο «νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις».