Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Οι πρώτες ενδείξεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά Προσανατολισμού

Σύμφωνα με πληροφορίες οι πρώτες ενδείξεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας των Γενικών Λυκείων στις...

Οι πρώτες ενδείξεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά Προσανατολισμού

Σύμφωνα με πληροφορίες οι πρώτες ενδείξεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας των Γενικών Λυκείων στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις, μας δείχνουν ότι οι μαθητές/τριες ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των θεμάτων ικανοποιητικά σε γενικές γραμμές και πιθανολογείται ότι θα πετύχουν υψηλότερες βαθμολογίες συγκριτικά με τη περσινή χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα από τη βαθμολόγηση των πρώτων γραπτών φαίνεται ότι οι μαθητές/τριες τα πήγαν πολύ καλά στις ερωτήσεις που είναι το 35% της συνολικής βαθμολογίας, ενώ όσον αφορά την παραγωγή λόγου φαίνεται ότι επίσης τα πήγαν αρκετά καλά.

Εξάλλου οι πρώτες ενδείξεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών στα Μαθηματικά Προσανατολισμού των Γενικών Λυκείων στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις, μας δείχνουν ότι οι μαθητές/τριες δυσκολεύτηκαν να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες, χωρίς βέβαια να υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις.

Ως βασική αίτια της δυσκολίας των μαθητών/ριών οι βαθμολογητές αναφέρεται ότι:
  • Ο χρόνος δεν ήταν επαρκής για τη πλήρη διαπραγμάτευση των θεμάτων, καθώς πολλά ερωτήματα απαιτούσαν τεράστιο όγκο πράξεων.
  • Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν προβλήματα στην αντιμετώπιση ασκήσεων με τριγωνομετρικές πράξεις.
  • Οι μαθητές/τριες δυσκολεύτηκαν στην επίλυση των ερωτημάτων Γ1 – Γ2 –Δ4 στα οποία χρειαζόταν ιδιαίτερη δεξιότητα για να τα επιλύσουν.
  • Τέλος πολλοί λίγοι μαθητές/τριες αιτιολόγησαν πλήρως το ερώτημα Α2 στο οποίοι σύμφωνα με οδηγία του υπουργείου «θεωρείται σωστή αιτιολόγηση ότι ο ισχυρισμός είναι ψευδής η συνάρτηση f(x) =IxI ϵ R, η οποία είναι συνεχής αλλά όχι παραγωγίσιμη στο 0. Επειδή υπάρχει στο σχολικό βιβλίο δεν είναι απαραίτητη η απόδειξη. Το ίδιο ισχύει για τη συνάρτηση g(x)= √χ, x≥0. Αν χρησιμοποιηθεί ως αντιπαράδειγμα άλλη συνάρτηση που δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο χρειάζεται απόδειξη. Γενικά η αιτιολόγηση απαιτεί κατάλληλο αντιπαράδειγμα. Οποιοδήποτε άλλη αιτιολόγηση δεν βαθμολογείται.»

Επίσης να σημειώσουμε ότι οι βαθμολογητές αναφέρουν την δυσκολία που αντιμετωπίζουν στη βαθμολόγηση των γραπτών, λόγω των πολλών πράξεων που απαιτεί η σωστή επίλυση των ερωτημάτων.

Πηγή