Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Ψηφίζω μνημόνιο … σώζω τη χώρα

… αλλά κατά βάση σώζω μέχρι το 2019 τον εαυτούλη μου. Συνεχίζω να λαμβάνω την παχυλή βουλευτική μου αποζημίωση συν τα εξτραδάκια. ...

Ψηφίζω μνημόνιο … σώζω τη χώρα

… αλλά κατά βάση σώζω μέχρι το 2019 τον εαυτούλη μου. Συνεχίζω να λαμβάνω την παχυλή βουλευτική μου αποζημίωση συν τα εξτραδάκια.

Ναι σε θυμάμαι. Είχες πει ότι θα τα έσκιζες και εννοούσες ότι θα σκίσεις εμένα. Θυμάμαι να πανηγυρίζεις το Όχι σα να ήσουν ο Μεταξάς ή Παλαιών Πατρών Γερμανός. Με τον Μεταξά μόνο ιδεολογικά συγγενεύεις και στους Γερμανούς τα πούλησες όλα.

Να σου πω τι πίστευα για σένα; Εε, ιδεολόγος είναι, θ’ αργήσει λίγο να γίνει σαν τους άλλους. Σαν τον χαμαιλέοντα όμως προσαρμόστηκες σε χρόνο μηδέν. Αυτόματη αλλαγή για να μην ξεχωρίζεις από το περιβάλλον.

Τώρα συναγωνίζεσαι μαζί τους για το ποιος τα πήγε χειρότερα, ποιος μας κορόιδεψε περισσότερο, ποιος ξεπούλησε την πατρίδα, ποιος μας έστειλε να ψάχνουμε στα σκουπίδια.

Φυσικά έχεις και αποκλειστικότητες. Πρώτος εσύ έφερες ποτάμια ξένους και τους εγκατέλειψες στη μοίρα τους. Τα έβαλες με τη θρησκεία μου, με τα ιερά και όσιά μου. Αα μην ξεχάσω, εφάρμοσες και τις θεματικές εβδομάδες, για να μπορεί ο δωδεκάχρονος να προσδιορίζει το φύλο του.

Θα σε θυμάμαι. Νοίκιασε ένα διαμερισματάκι εκεί στην Αθήνα και μη γυρίσεις πίσω.

Γιώργος Βαρδακώστας