Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Να γιατί τους στηρίζω

Όταν μου πρότειναν να μπω στο ψηφοδέλτιο είπα χωρίς πολλή σκέψη «Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά». Όμως αλήθεια, ποιος ...

Να γιατί τους στηρίζω

Όταν μου πρότειναν να μπω στο ψηφοδέλτιο είπα χωρίς πολλή σκέψη «Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά». Όμως αλήθεια, ποιος κάνει γι’ αυτά;

Την επόμενη μέρα ρώτησα: «Πολιτικά που ανήκετε;» για να πάρω την απάντηση: «Πουθενά, δεν είμαστε κομματική παράταξη».

Παραλίγο να το πιστέψω. Άλλωστε αυτό το ακομμάτιστο με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Για να είμαι όμως σίγουρη έπρεπε να ρωτήσω. 

Η αλήθεια είναι ότι οι γνώμες για τα παιδιά από την Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών διίστανται. Άκουσα και καλά λόγια, δεν μπορώ να πω, άκουσα όμως και τα χειρότερα. Οπότε έπρεπε να ξαναρωτήσω: «Γιατί σας βρίζουν όλοι; Γιατί τα βάζουν μαζί σας;» Αντί για απάντηση εισέπραξα ένα χαμόγελο.

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω κατάλαβα ότι αυτοί εδώ προφανώς χαλάνε την πιάτσα. Έξω από τα καθιερωμένα των κομματικών παρατάξεων και με αρκετή δόση τρέλας. Γιατί θέλει και λίγη τρέλα να βάζεις με όλους και με όλα. Ίσως και εγώ να έχω μία δόση τρέλας, οπότε τελικά είπα το ναι.

Είπα το ναι γιατί αξίζει όλοι εμείς να στηρίζουμε τέτοιες ανιδιοτελείς προσπάθειες. Είπα το ναι γιατί θέλω κι εγώ να στηρίξω επώνυμα την Κίνηση αυτή, χωρίς να φοβάμαι μήπως στιγματιστώ, χωρίς να φοβάμαι μήπως με πάρει και μένα η μπάλα.

Στο κάτω κάτω στους λίγους μήνες που γνωρίζω τα παιδιά κατάλαβα ότι είναι αυτό που λένε. Μια πραγματικά ανεξάρτητη, ακομμάτιστη ομάδα, που μάλλον έχει φάει λίγη παραπάνω λάσπη απ’ ότι της αξίζει.

Στηρίζω λοιπόν κι εγώ την Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών και είμαι υποψήφια μαζί τους στις εκλογές των αντιπροσώπων για το 18ο συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. Τους στηρίζω γιατί πιστεύω ότι τα κόμματα δεν έχουν θέση στον συνδικαλισμό και καλώ και όλους εσάς να κάνετε το ίδιο. Η αποχή δεν είναι λύση. Η συμμετοχή είναι ελπίδα.

Σας καλώ την Τετάρτη 10 Μαΐου να στηρίξετε κι εσείς την ομάδα μας, γιατί είναι η μόνη ομάδα που παίζει καθαρά!

Μπέττυ Ποικιλίδου
Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών