Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Ευχαριστήρια επιστολή του απερχόμενου προέδρου του Α.Μ.Σ. Ολύμπου Βροντούς

Μετά από αρκετά χρόνια προσφοράς τόσο ως απλό μέλος όσο και από τη θέση του προέδρου, το πλήρωμα του χρόνου έφθασε για εμένα αφού η απ...

Ευχαριστήρια επιστολή του απερχόμενου προέδρου του Α.Μ.Σ. Ολύμπου Βροντούς

Μετά από αρκετά χρόνια προσφοράς τόσο ως απλό μέλος όσο και από τη θέση του προέδρου, το πλήρωμα του χρόνου έφθασε για εμένα αφού η αποχώρηση μου από τον ΑΜΣ Όλυμπο Βροντούς αποτελεί γεγονός. Για εμένα ήταν ένας διαρκής αγώνας χαράς, μια διαδρομή γεμάτη εμπειρίες, εντάσεις, γνωριμίες, συνεργασίες, επιτυχίες αλλά και πίκρες. Μετά από πολλές δεκαετίες ενασχόλησης με το τοπικό ποδόσφαιρο, έχω τη χαρά να παραδώσω τη σκυτάλη στους νεότερους, για να συνεχίσουν με μόχθο και υπομονή αυτή την τεράστια προσπάθεια. 

Σε αυτό το σημείο έχω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εκείνους που συμπορεύτηκαν μαζί μου.Tους συνεργάτες μου, τους φίλους μου, τους φιλάθλους που στήριξαν όλοι μαζί ηθικά και οικονομικά αυτή την μεγάλη προσπάθεια. Όλους τους προπονητές που έβγαλαν εις πέρας τις αποστολές τους πολλές φορές μάλιστα με λίγα μέσα, ειδικά όμως τον προπονητή της αγωνιστικής περιόδου που μόλις τελείωσε τον κ. Τσανούσια, που μας κράτησε δυνατούς, ενωμένους και υπολογίσιμους για το μέλλον. Ακόμη ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα θεσμικά όργανα και την Πολιτεία που ήταν δίπλα μας και όλους τους ανθρώπους που περιστοιχίζουν το περιφερειακό ποδόσφαιρο. 

Φυσικά η μεγάλη ευγνωμοσύνη από πλευράς μου αποδίδεται σε όλα εκείνα τα παιδιά που φόρεσαν τη φανέλα της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια, κυρίως στους συγχωριανούς μου που για χάρη της ομάδος άφησαν ακόμη και την εργασία τους και τις οικογενειακές υποχρεώσεις για να είναι εκεί δίπλα μου. Για εμένα αυτά τα παιδιά αποτελούσαν την οικογένεια μου δίνοντας μου τη δύναμη να συνεχίζω σε αυτό τον κοινό αγώνα στο δύσκολο στάδιο του τοπικού ποδοσφαίρου. 

Εύχομαι και ελπίζω να παραμείνω για πάντα ο πρόεδρος της καρδιάς τους και από εδώ και στο εξής θα συνεχίσω να υπηρετώ την ομάδα ως απλό μέλος, ευχόμενος να ζήσουμε ξανά τις μεγάλες επιτυχίες του παρελθόντος. 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ 

Με εκτίμηση ο Πρόεδρος του Α.Μ.Σ. Ολύμπου Βροντούς 
Καλαιτζής Ε. Νικόλαος